Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

Hoeveel biertjes moet je dan drinken om echt dronken te zijn 8 ofz ?

Dat is heel verschillend het kan al bij 2 biertjes zijn anderen worden nooit dronken.

2 lijkt mij wel heel sterk, ik ben zelf erg klein en ook nog mager, maar na 2 biertjes begin ik pas wat te voelen, ECHT dronken duurt nog een lange lange tijd drinken daarna... Na 5 biertjes ben ik ( liggend er aan hoeveel ik heb gegeten en andere (non alc.) dingen heb gedronken) licht tot merkbaar aangeschoten. Dronken weet ik niet echt want als ik dronken ben ( volgens mijn vrienden doe ik dan heel irritant, kan ik nouwelijks lopen/fietsen, en ga ik naar random mensen op straat schreeuwen, verder kan ik me er niet al te veel van herinneren :puh:) is dat meestal na sterke drank en dan houd je het niet zo erg meer bij...

een kennis van mij is al na 2 biertjes dronken, dat is echt vervelend. dan gaat ie heel irritant doen maar het kan ook gezellig zijn

maar je moet je nooit in een coma zuipen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...
  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

Ja, ik ben er me van bewust dat ik dit 'oude' topic nu 'n harde schop onder de kont geeft, maar 't leek me wel een discutabel onderwerp om

heerlijk over te kunnen praten. :)

Waarom ik bier drink? Sja, ik drink dat spul omdat ik het zéér verrukkelijk vind. Anders dronk ik 't niet óf maar nauwelijks. En even ter verduidelijking

in wat voor soorten bier ik voornamelijk drink, namelijk Amstel en Heineken met 0.0% alcoholpercentage, héél af en toe is ook met 5 procent en zo.

'k Doe 't meestentijds wanneer ik in de stemming ben of er gewoon zin in heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat lekker tussen aanhalingstekens in de poll emo.gif.

Nou ja waarom drink ik bier?

't Is gewoon heerlijk, maar zoals een niet nader te noemen biermerk ook zegt: drink met mate.

Vooral speciaal biertjes op een terrasje in het zonnetje biertje.gif

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink bier omdat het soms wel lekker is. Bij een bbq, of een rijsttafel bijvoorbeeld. Wanneer het een zomerse temperatuur is wil ik ook 's middags na een werkdag nog wel eens een koude Radler drinken.

Waar vind je zo'n oud topic uberhaupt?

In de donkere kelders van GTAForum knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...