Jump to content

Waarom drink jij bier?


Timske

Bier drinkers.  

128 leden hebben gestemd

  1. 1. Waarom drink jij bier?

    • Omdat ik erbij wil horen.
      5
    • Het is 'lekker'.
      73
    • Ik vind het vies.
      24
    • Ik heb het nog nooit geprobeert en hoef het niet.
      19


Recommended Posts

Niet iedereen drinkt. Ja Cola misschien, Maar als je niet drinkt wil het niet gelijk zeggen dat je geen party animal bent en er niet bijhoort. Dat je vraagt waarom hij niet drinkt oke, maar niet iedereen drinkt. Nogmaals je kan ook plezier hebben zonder drank.

Klopt , maar topic titel is waarom drink jij? en niet drink jij? dus ik dacht dat je moet uitleggen waarom je wel/niet drinkt.

0 Stemmen bij 'Omdat ik erbij wil horen'.. Daarmee begon het vaak wel bij de meeste denk ik..

Daar begon het mee ja, bij mij ook. Maar nu drink ik niet echt meer voor die reden en de pol vraagt niet waarom je bent begonnen met drinken..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    8

  • Sa_bulldog

    8

  • PowerPats

    7

  • Gta-killer

    6

Ik drink het vanwege het heerlijke gevoel dat een paar biertjes geeft. Alles word dan nét even iets minder problematisch en nét even iets minder zwaar. Dus omdat het een lekker, ontspannen, gevoel geeft.

Probleemdrinker dus?

Sta jij altijd zo positief in het leven? Nee geen probleem drinker, tenzij je 4 bier per week problematisch vind..

Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen drinkt. Ja Cola misschien, Maar als je niet drinkt wil het niet gelijk zeggen dat je geen party animal bent en er niet bijhoort. Dat je vraagt waarom hij niet drinkt oke, maar niet iedereen drinkt. Nogmaals je kan ook plezier hebben zonder drank.

Klopt , maar topic titel is waarom drink jij? en niet drink jij? dus ik dacht dat je moet uitleggen waarom je wel/niet drinkt.

Dat heb je goed gezegd. En ik leg daar dus uit dat niet iedereen drinkt. Ik reageer daarbij op een reactie dat iemand zegt dat bij carnaval iedereen drinkt. Wat dus niet zo is. Opinie is dit forum als ik zo naar boven kijk, dus ik geef mijn mening. Het gaat nu niet alleen meer om de poll. De poll alleen wil niet zeggen dat je niet mag discussiëren over het onderwerp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink zelf niet maar ben tenslotte ook maar 13 jaar.Maar een biertje tot tijd tot tijd gaat wel.Maar ik begin er niet mee tot ik 16 of ouder ben.

:cya:

Bewerkt: door kaj-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn beide ouders dronken. Mijn vader is overleden juist doordat hij gestopt was met drinken van alcohol. Hij was een alcoholist, maar hij had het lef om te stoppen met drinken. Toch is dat de reden dat het hem fataal is geworden. Alcohol verdunt bloed. Doordat mijn vader niet meer dronk werd zijn bloed dikker en dikker. De laatste jaren was mijn vader echt geweldig hij stond dacht en nacht voor me klaar. Ook wel toen hij dronk, maar dat was toch heel anders. Ik mis me vader elke dag nog. Maar dat lijkt me logies.

Me moeder dronk in het andere huis ook nogal veel vergeleken met wat ze nu drinkt is het niks en vind ik het ook geen probleem. Gelukkig heeft me moeder een eigenschap dat ze rustig drinkt en dus niet super snel ladderzat is in tegenstelling tot mijn ex-stiefvader die altijd gelijk bezopen was na een uurtje drinken. Toch ben ik er nog steeds erg vel tegen en heb ik ook wel eens drank weg gegooid of er mee gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het lekker en gezellig is! De meeste gaan er meteen vanuit dat bier drinken stoer is, waarom? Als ik terugkom van het werken en ik drink een lekker pilsje dan heb ik die verdiend. Niks stoers aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bier drinkt om erbij te horen, terwijl je het helemaal niet lekker vind, of er geen trek in hebt, vind ik zielig. Je bent wie je bent, en als je geen bier wilt drinken moet je het ook niet doen omdat je vrienden je anders stom vinden. Als ze je dan stom vinden weet je meteen dat het toch niet je echte vrienden zijn. Je echte vrienden accepteren dat je geen bier wilt drinken, en dan hoor je er nog steeds gewoon bij.

Ik krijg het spul trouwens echt niet door mijn strot heen. Ik kan nou echt niet begrijpen dat mensen bier lekker vinden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink bier, omdat ik het echt lekker vindt, maar alleen met erg warm weer en dan niet meer dan een of twee.

Voor de echte dorst gebruik ik liever water of cola light.

Om me lekker of ontspannen te voelen heb ik geen alcohol nodig. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het lekker en gezellig is! De meeste gaan er meteen vanuit dat bier drinken stoer is, waarom? Als ik terugkom van het werken en ik drink een lekker pilsje dan heb ik die verdiend. Niks stoers aan :7

Maar de meeste mensen beginnen er wel mee omdat het stoer is, en om er dus bij te horen.

Denk dat er weinig zullen zijn die het de eerste keer lekker vonden en daarom dus zijn begonnen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Drinken ouders van jullie?

En zo ja vind je het erg?

Ja, me vader dronk, en dat vond ik best wel erg, omdat hij iedere dag dronk en heb ik hem dus niet erg vaak echt nuchter gezien, daarnaast dronk/drinkt me moeder niet, waar ik toch wel blij mee ben, aangezien ik het gevolg wel ken, omdat me oma haar lever kapot gedronken heeft en ook daaraan overleden is, en me vader in principe ook een gedeelte door drank is overleden, maar ook door ziekte dat ie vroeger gehad heeft en medicijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Drinkt je moeder om haar 'pijn' van binnen weg te drinken? Om het zo maar even te noemen.

Geen idee waarom ze drinkt. Ik weet wel dat dit het juiste moment is om der een post over te doen en las je vraag per ongeluk. Ik werd wakker gemaakt door een Irritante aangeschoten moeder. Nu merk ik dat niet altijd gelijk, maar ik zit even beneden en ik zit er nog geen vijf minuten of ze begin alweer te zeuren en te zeiken. Ja ik koop geen eten meer voor de hond, WANT... het is jou hond..

Zoals gewoonlijk loopt ze me nu weer zwart te maken. Thja als ik niet wil praten moet iemand anders maar gezeik over mij aanhoren... en dan raar opkijken als ik kwaad word... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...