Jump to content
Joriz

Car Jack Streets: De tweede GTA clone voor op de iPhone


Nadat de bekende GTA Clone Payback al uit kwam voor de iPhone is er nu een tweede GTA Clone voor iPhone en iPod Touch die erg overeenkomt met de GTA classics. Car Jack Streets, zoals het spel heet is ontwikkeld door Tag Games. Tag Games is opgericht door twee ex-medewerkers van DMA Design (nu Rockstar North). Ze hebben onder andere meegewerkt aan GTA1 en GTA2 wat ook duidelijk is terug te zien in deze clone.

gallery_1_5_48016.png

Het spel draait om Randal Meyers die miljoenen gokschulden heeft. Maffia baas Frankie heeft je als deal gegeven dat je alles mag afbetalen in bedragen van $50.000 per week. Het is zeer simpel. Je doet gewoon simpelweg alles om je schulden af te betalen om niet tussen de vissen te hoeven zwemmen. Zo zul je onder andere taxi rijden, auto's stelen, gang leden liquideren en zelfs pizza's bezorgen om je schulden af te betalen.

Je kan jou mening geven over Car Jack Streets en of het een geslaagde GTA-clone is door te reageren om dit nieuwsbericht.

Car Jack Streets is beschikbaar via iTunes voor € 3.99 voor iPhone en iPod Touch

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

iTunes games zijn .IPA bestanden, of 't java is denk ik niet. :puh:

BTW, in Payback zijn er een paar verborgen missies zoals de tank missie (waarbij je een tank krijgt :D) en de missie waarbij je een Pug moet stelen. Ook zit er een vlammenwerper in, die erg moeilijk te krijgen is (op de muur rond de stad). Ik vraag me af of hier ook verborgen stuff in zit. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het echt een grappig spel. Ik heb zelf geen iphone, maar een vriend van me wel dus ik mocht het bij hem spelen. Het is wel aardig, maar voor echte games moet je toch echt op de xbox, playstation of pc zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het er verschrikkelijk uit zien. Een blauwe weg waar je kan zien dat het gepixeld is en totaal fake lijkt met auto's erop die dan weer 3D lijken. Ik vind het er verschrikkelijk uitzien, een spel dat er bij mij thuis niet in komt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat balen, ik wilde hem downloaden op mijn mobiel, maar hij geeft de foutmelding "Java bestand te groot". :(

Als ik de screens van deze en Payback bekijk, vind ik Payback er toch ook wel beter uitzien.

Mvg,

Flitskikker

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ikzelf heb het spel ook, en het is wel grappig om even tussendoor te spelen!

Helaas heb ik de besturing nog niet onder controle, en schiet er bij elke bocht uit :7 En het gasgeven van auto's vindt ik gewoon raar, ze stoppen er soms gewoon mee xD

Je MOET ook binnen één dag 50,000 euro verzamelen, real time :O Weet iemand hier iets voor? staat daar iets over bij instellingen?

Maar ikzelf vindt payback toch nog wel leuker :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb zowel Payback als Car Jack Streets. Ik vind de spellen beide matig, met name door de besturing. Misschien dat ik Application Narrator wel weer eens oppak om deze spellen een rate te geven. :engel:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er opzich wel leuk uit, zijn er ook filmpjes van ofzo?

Enige nadeel is... ik heb geen Iphone ( Iktelefoon ).

Maar het is dus een clone, oftewel geen echte GTA game.

Hoezo klaagt Rockstar games die lui niet aan?

Bewerkt: door Legenderion

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel (Don't ask me how), op mijn Sony Ericsson gekregen, maar omdat de resolutie van dat ding wat ik heb niet al te groot is, ziet alles er klein en frustrerend uit.

Deze game doet wel érg veel denken aan de classic-gta's, en ik ben daarom ook aan de ene kant wel blij dat ik die ervaring van dat toen, nogmaals kan beleven. Goeie tijden waren dat toen.

Maar aan de andere kant voelt het een beetje als GTA2 voor de GBC (Voor de nieuwere gamers: Gameboy Color).

De besturing van de auto's is wel erg irritand, en ligt het nou aan mij, mijn mobiel of aan de game? Als ik 1x gas geef, dan blijft een voertuig doorrijden? Weird?

Voorderest wel een geslaagde game :)

En @Legenderion,

Waarom zou R* ze aanklagen? Het is geen regelrechte GTA-clone, maar 1 van de duizendste Free-Roaming games die aan Grand Theft Auto doet denken.

Rockstar Games is écht niet het enigste bedrijf dat exclusief rechten heeft om een Freeroaming titel neer te zetten.

Bewerkt: door Apple-Mac

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er wel erg leuk uit. Moet je het touchscreen gebruiken om te besturen? Alleen is het nogal ver ingezoomd, waardoor je niet zo ver voor je uit kan kijken als je aan het rijden bent.

Voor de rest ziet het er erg leuk uit.

Nee, zal wel met de accelerometer (bewegingsgevoeligheid) moeten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...