Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

shit. Als ik het goed begrijp krijgen we nu alleen nog een gang en geen clan? Waarom niet allebei en wat is het verschil precies?

Waarom is Stopbord eigenlijk opgepakt? :bonk:

menneertje tegen spammen is gepakt voor spammen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens,

ik wou nog even vertellen dat ik een leuke tijd heb gehad in The Cop Crimes en dat SNIPER44 goed zijn best heeft gedaan om de activiteit te bevorderen. :tu:

het is altijd heel gezellig geweest binnen het Tcc forum het ging dan vaak over niks maar het was altijd leuk in de ruim 2500 posts die wij tog gemaakt hebben de meeste posts waren spam en toen kwam onze goeie maat stopbord ineens en die was tegen SPAM en uiteindelijk werd hij geband voor teveel SPAMMEN. :D:D

Als tcc inplaats van een clan een gang gaat worden zal ik die gang zeker joinen en actief zijn op het gangforum.

hopenlijk kan iemand mij als er iets van komt erover informeren. :dans:

Vriendelijke Groet

~ Kenny-Petrovic ~ ex tcc lid

P.S: vind het erg jammer dat de clan door mijn vertrek uit elkaar valt en ik hoop dat het niet mijn schuld is

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens,

ik wou nog even vertellen dat ik een leuke tijd heb gehad in The Cop Crimes en dat SNIPER44 goed zijn best heeft gedaan om de activiteit te bevorderen. :tu:

het is altijd heel gezellig geweest binnen het Tcc forum het ging dan vaak over niks maar het was altijd leuk in de ruim 2500 posts die wij tog gemaakt hebben de meeste posts waren spam en toen kwam onze goeie maat stopbord ineens en die was tegen SPAM en uiteindelijk werd hij geband voor teveel SPAMMEN. :D:D

Als tcc inplaats van een clan een gang gaat worden zal ik die gang zeker joinen en actief zijn op het gangforum.

hopenlijk kan iemand mij als er iets van komt erover informeren. :dans:

Vriendelijke Groet

~ Kenny-Petrovic ~ ex tcc lid

P.S: vind het erg jammer dat de clan door mijn vertrek uit elkaar valt en ik hoop dat het niet mijn schuld is

foei foei foei, allemaal door jouw. :cry: :cry: :{

nee hoor, grapje. :puh:

Het zat er toch stilletjes aan te komen.

Of het nu is of binnen een maand ofzo het zat er toch aan te komen dus je hebt je zeker niets te verwijten hoor.

En ik zal je zeker verwittigen als de gang er is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens,

ik wou nog even vertellen dat ik een leuke tijd heb gehad in The Cop Crimes en dat SNIPER44 goed zijn best heeft gedaan om de activiteit te bevorderen. :tu:

het is altijd heel gezellig geweest binnen het Tcc forum het ging dan vaak over niks maar het was altijd leuk in de ruim 2500 posts die wij tog gemaakt hebben de meeste posts waren spam en toen kwam onze goeie maat stopbord ineens en die was tegen SPAM en uiteindelijk werd hij geband voor teveel SPAMMEN. :D:D

Als tcc inplaats van een clan een gang gaat worden zal ik die gang zeker joinen en actief zijn op het gangforum.

hopenlijk kan iemand mij als er iets van komt erover informeren. :dans:

Vriendelijke Groet

~ Kenny-Petrovic ~ ex tcc lid

P.S: vind het erg jammer dat de clan door mijn vertrek uit elkaar valt en ik hoop dat het niet mijn schuld is

Het zat er idd wel aan te komen. Ik zie je denk ik nog wel ergens op het forum en ik hoop tot ziens in de gang.

Link to comment
Delen op andere websites

De gang. :D

alleszins geen clan want ik kan niet meer op gta iv MP.

Ik moet daarvoor poorten openzetten en omdat ik het spel al wat beu gespeeld ben ga ik dat dus niet doen.

is die er al dan?er word mij ook nooit iets verteld :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...