Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik stel een nieuwe meeting voor ^_^ :

Platform: PC

Game: GTA IV

Tijd: Zaterdag 9 Mei ong. 20:30/21:00 tot ...

Specifiek/Gewoon: Specifieke modus

Eventuele dingen: Ik heb besloten alleen te ''co-op'en'' aangezien we nog maar 4 PC leden hebben en niet iedereen daarvan meedoet. Misschien de Achievement Fly The Co-Op? En natuurlijk proberen een intro te maken als er toch genoeg leden zijn om een room te maken.

Leden:

Gerbieboy6

SNIPER44

Mevin

(iedereen vrijwel zeker)

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel een nieuwe meeting voor ^_^ :

Platform: PC

Game: GTA IV

Tijd: Zaterdag 9 Mei ong. 8:30/9:00

Specifiek/Gewoon: Gewone modus

Eventuele dingen: Misschien de Achievement Fly The Co-Op? En LCES.

kunnen we die verschuiven naar 10:00 ofzo?

want de lang slapers onder ons waar ik mezelf bij reken zullen dan vast anders nog in hun bed liggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 pers. foto's gemaakt kijk ff hier want er zijn 2 versies. Ehhh... SNIPER ik bedoel 's avonds niet bij nagedacht. En ik zelf moet dan voetballen dus ben ik er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 pers. foto's gemaakt kijk ff hier want er zijn 2 versies. Ehhh... SNIPER ik bedoel 's avonds niet bij nagedacht. En ik zelf moet dan voetballen dus ben ik er niet.

ah ok dan, cv, ik zal er zijn ^^

Link to comment
Delen op andere websites

was deze meeting voor herhaling vatbaar, met meer leden GTA-Top?

Met meer dan 2 mensen zeker :tu:

Ik hep ook geen verslag gemaakt omdat we niet echt een spel hebben gespeelt maar mee een beetje hebben gestund met een motor op het vliegveld ^_^

GTA-top :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, we doen het niet aangezien jullie. Ik verwijs ze namelijk ook door aan jullie. Maar we zijn geen concurrenten hé ^_^ . Maar ehhh... spelen jullie wel LCES?

Één van onze vaste onderdelen op clan meetings (Iedere zaterdag dus, 52 weken per jaar!) is, dat leden zelf een soort van "verhaal" mogen schrijven, om te spelen met de clan. Dat kan dus het naspelen zijn van een film die ze hebben gezien, of gewoon iets wat ze gaaf vinden!

Ook het schrijven van een LCES verhaal, is dus gewoon mogelijk! En ook de gamemode zelf, mag aangegeven worden als zijnde een verhaal. No problemo @ Death Inc., we spelen standaard twee uur, één uur voor het ranken, en één uur wat men zelf heeft bedacht. Om en om schrijft er weer iemand wat, en soms schrijven we er als clan leaders zelf één! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, we doen het niet aangezien jullie. Ik verwijs ze namelijk ook door aan jullie. Maar we zijn geen concurrenten hé ^_^ . Maar ehhh... spelen jullie wel LCES?

Één van onze vaste onderdelen op clan meetings (Iedere zaterdag dus, 52 weken per jaar!) is, dat leden zelf een soort van "verhaal" mogen schrijven, om te spelen met de clan. Dat kan dus het naspelen zijn van een film die ze hebben gezien, of gewoon iets wat ze gaaf vinden!

Ook het schrijven van een LCES verhaal, is dus gewoon mogelijk! En ook de gamemode zelf, mag aangegeven worden als zijnde een verhaal. No problemo @ Death Inc., we spelen standaard twee uur, één uur voor het ranken, en één uur wat men zelf heeft bedacht. Om en om schrijft er weer iemand wat, en soms schrijven we er als clan leaders zelf één! :Y

leuk

maar weet wel met voorlopig 3 leden, omdat hugotje zijn spel/pc naar de zak is kunnen we niet echt een verhaal scrhijven ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel later joinen ^_^ . Maar dan zijn wij al bezig. Is niet erg maar het zou fijn zijn als je er maar eventjes was. ^_^ .

P.S: Ik kom denk ik om 9 uur. En kijk wat we gaan doen LCES zou moeilijk worden dus denk ik gewoon co-op en TCC intro maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel later joinen ^_^ . Maar dan zijn wij al bezig. Is niet erg maar het zou fijn zijn als je er maar eventjes was. ^_^ .

P.S: Ik kom denk ik om 9 uur. En kijk wat we gaan doen LCES zou moeilijk worden dus denk ik gewoon co-op en TCC intro maken.

Lol, ik bedoelde eigenlijk dat jij later komt xD

Link to comment
Delen op andere websites

Op de site staat dit:

Code 1:

Er wordt een auto gestolen, iemand rijdt te hard, onnodig links rijden, buskaping ofdrugs handel.

Alleen vind ik dat iets niet bij elkaar past zoals:

Iemand rijdt te hard en onnodig links rijden, daarnaast staat buskaping of drugshandel.

Ik vind dit een redelijk groot verschil misschien kan je het aanpassen?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...