Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Mevin: Te veel KB.

@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo?

@SNIPER44: Ik ben benieuwd wat het wordt :Y . Als we het nog een keer doen met een heli ofzo en meer leden.

Link to comment
Delen op andere websites

@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo? 1

@SNIPER44: Ik ben benieuwd wat het wordt :Y . Als we het nog een keer doen met een heli ofzo en meer leden. 2

1 lijkt me een goed idee

2 ik heb al genoeg film materiaal, het is maar een intro, dus veel hoeft het niet te zijn

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb uiteindelijk de intro al een stuk gemaakt - 85% is al klaar

maar nu mijn vraag: de stukken tekst in het filmpje dat ik er zelf inzet, moet dat dan in het engels zijn of in het Nederlands?

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlands.

Zet bij de eerste gewoon Burger Shot overvallen.

En bij die onodig links rijden toen ik even met Mevin zat te praten: het is dezelfde man.

Link to comment
Delen op andere websites

@Mevin: Te veel KB. 1

@Clan-Leden: Wat dachten jullie van eigen ''gangs'' bijv. dat Mevin met Hugotje112 samenwerken in TCC City als Maffia ofzo? 2

1 = Jep kwam ik pas achter toen ik een warn kreeg xD, weet je hoe je de kb kan verlagen?

Of gewoon een nieuw plaatje?

2 = Is goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nederlands.

Zet bij de eerste gewoon Burger Shot overvallen.

En bij die onodig links rijden toen ik even met Mevin zat te praten: het is dezelfde man.

oki ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een goed internetprogramma voor het maken van het begin van een film, registreer je op www.animoto.com

Je kan der erg mooie beginnetjes maken

Link to comment
Delen op andere websites

@Roybow: Ok

@Clan-Leden: Weer een iddee :puh:

De politie agenten moeten eerst waarschuwen en nog een overtreding is gevangenis :dans: tevens kunnen we ook iets met een rechtzaal bedenkeken.

Link to comment
Delen op andere websites

@Roybow: Ok

@Clan-Leden: Weer een iddee :puh:

De politie agenten moeten eerst waarschuwen en nog een overtreding is gevangenis :dans: tevens kunnen we ook iets met een rechtzaal bedenkeken.

waar ga jij dan een rechtzaal vinden? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Roybow: Ok

@Clan-Leden: Weer een iddee :puh:

De politie agenten moeten eerst waarschuwen en nog een overtreding is gevangenis :dans: tevens kunnen we ook iets met een rechtzaal bedenkeken.

ja!dat maakt het wel realistich ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...