Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

gallery_123064_241_30572.png

Red Dead Redemption

De game:

Er is meer bekend gemaakt over de opvolger van Red Dead Revolver uit 2004. Genaamd: Red Dead Redemption. Dit spel zal in het wilde westen gaan afspelen rond het begin van de 20e eeuw. Het verhaal draait om John Marston over hem is nog niet veel bekend. Wel gaat Rockstar Games uiteraad weer gebruik maken van de RAGE engine die ook al eerder bij GTA IV werd gebruikt. Het spel bevat een open wereld met dorpjes, prairies en wilde dieren. Deze herfst zal het spel uitkomen voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.

Verwachting:

Deze game kun je ongetwijfeld met GTA vergelijken maar nu speelt het zich alleen in een ander tijdperk af.

De setting van deze game bevalt me wel maar laten we ook hopen dat het verhaal goed word. Ik denk dat dit spel wel goed zal scoren en dat de gameplay ontzettend leuk zal zijn. Ik zit er in ieder geval wel op te wachten en aan de trailer en screenshots te zien word het een hele mooie game! blij.gif

officiële website: klik (voor screens, info en trailers)

Trailer:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.c...></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.c...cKY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Ik heb de game: Gun: showdown voor de PSP. Wat ook een cowboygame is. Die vond ik best tegenvallen, maar dat kwam vooral door de besturing en leveloosheid.

Ik hoop dat ze dit bij deze game wel allemaal goed doen en dat het wel leuk wordt. Vooral hoop ik dat de game ook op de PSP uitkomt. Cowboygames op een console vindt ik op één of andere manier minder dan als ze op de PSP/handheld zijn.

Ben benieuw naar gameplaybeelden.

Link to comment
Delen op andere websites

De Game

Zeker een game die hier ook in de kast komt te staan. Je kan goed zien in de trailer dat Rockstar San Diego de vrijheid heeft gekregen zijn game op dezelfde engine te maken als Rockstar North met GTA IV.

Wat mij vooral trekt aan deze game zijn de eindeloze, lege vlaktes die het Wilde Westen te bieden heeft, daar gaan we weer, het aloude gevoel van vrijheid wat R* sinds GTA I heeft weten over te brengen op de speler van zijn games. Dit wordt gegarandeerd een toptitel.

De tegenhanger, Call Of Juarez, heeft een multiplayer, dus dan kan R* moeilijk achterblijven.

De Trailer

Wanneer je de twee trailers vergelijkt, herken je de typische "heel veel beeld maar je ziet in feite niks" stijl van Rockstar games gelijk. De trailers van Ubisofts Call of Juarez laten al heel veel zien van de storyline, wat mij persoonlijk in mijn nieuwsgierigheid beperkt.

Door de R* trailer blijf je gelijk zitten met vragen, iets wat mij verschrikkelijk nieuwsgierig maakt naar de storyline! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb van deze game al een prview gelezen en zoals het er nu uitziet ga ik hem zeker kopen. Het is een GTA spel alleen dan met een Western tintje en het speelt zich af in een heel ander tijdperk. Dat is juist erg aantrekkelijk omdat je dan weer is een hele nieuwe ervaring beleeft. Rockstar heeft het goed gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Zo dat spel ga ik zeker kopen

het geeft me echt een vakantie gevoel.

hoop wel dat het een Third person shooter

word wand dat speeld het beste :tu:

Waarschijnlijk wel paardrijden in FPS lijkt me wel wat moeilijk om te doen, maar je weet maar nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bump vanwege een aantal nieuwtjes.

Er zijn behoorlijk wat nieuwe screens opgedoken die je -hier- kunt checken.

Ook komt de officiële trailer van Red Dead Redemption op 1 December 2009 genaamd ''My name is John Marston''

Ik ben zeer benieuwd naar de trailer. Er was al een Debut trailer vrijgegeven (zie hoofdpost) maar de aankomende trailer zal waarschijnlijk veel meer inhoud hebben.

rdr_trailer2_D3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...