Jump to content
Joriz

Liberty City in het echt!


Altijd al willen weten hoe Liberty City er nou in het echt van boven uit ziet? Vind je het vliegen boven Liberty City in een heli al bijzonder? Neem dan een Virtuele tour door New York. Dankzij van de super hoge resolutie foto's van Oleg Gaponyuk en een flash systeempje het Australische bedrijf Pixelcase kan je zien hoe New York er echt uit ziet. Als je goed kijkt zie je zeer veel overeenkomsten met Liberty City, uit het computerspel Grand Theft Auto IV, en dat dit dus zeer duidelijk op het New York van nu is gebaseerd.

gallery_1_5_3009.jpg

Je kan hier in je "helicopter" stappen: Pixelcase.com.au/vr/2009/NewYork (snelle computer vereist)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Heb wel lag, maar dat maakt niet uit. Wat een overeenkomsten, zeg! Ik zag gelijk het park, 2 foto die brug waarvan ik de naam niet meer weet :puh: en op de derde kon ik zelfs het LKZ clubhuis vinden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je dit ook niet gewoon via google earth bekijken?

Ja maar hier moet je gewoon 1 keer klikken en alles gaat vanzelf op google earth moet je nog alles zoeken. :puh:

En vergeet niet dat Google Earth in 2D is. Dit in 3D. En de graphics hier is erg mooi :Y

En ik vind het prachtig gemaakt! Nooit gedacht dat NY zoo groot was. Ik wist dat het groot was :Y Maar als je gewoon de ronding van de aarde erin zit :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is zeer indrukwekkend en je ziet inderdaad dat het Liberty City uit Gta iv veel overeenkomsten heeft met het echte New York. Het ziet er echt enorm schitterend uit en vooral de gebouwen in 3D. Wat ik overigens wel jammer vind is dat je alleen Mannhattan kunt bekijken en niet Brooklyn, Bronx of Queens. Of ligt dat aan mijn computer? Maarja, het is zeker prachtig en ik hoop dan ook dat ze snel met andere steden en landen aankomen. Voor sommige mensen met een langzame computer is het uiteraad irritant maar het is echt niet iets dat je moet zien. :7 Google Earth heeft ook sommige 3D-beelden maar dan is deze kwaliteit toch een stuk beter. :)

mvg,

GTTO

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer dat dat de Twin Towers er niet meer staan. Anders waren ze ook in Liberty City aanwezig geweest. :cry:

In 2012 is het nieuwe World Trade Center (afgekort tot: WTC) klaar, met de Freedom Tower als hoofdgebouw. Hopelijk staat het gebouw dan, in een misschien, toekomstige GTA, wel in Liberty City. Maar, dan moet er dan wéér een GTA zich in die stad afspelen. :Y

Bewerkt: door Torritor

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je dit ook niet gewoon via google earth bekijken?

Ja maar hier moet je gewoon 1 keer klikken en alles gaat vanzelf op google earth moet je nog alles zoeken. :puh:

En vergeet niet dat Google Earth in 2D is. Dit in 3D. En de graphics hier is erg mooi :Y

En ik vind het prachtig gemaakt! Nooit gedacht dat NY zoo groot was. Ik wist dat het groot was :Y Maar als je gewoon de ronding van de aarde erin zit :7

New York City is namelijk de grootste stad van de VS. Daarom kan je dat zien. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...