Jump to content
Joriz

Liberty City in het echt!


Altijd al willen weten hoe Liberty City er nou in het echt van boven uit ziet? Vind je het vliegen boven Liberty City in een heli al bijzonder? Neem dan een Virtuele tour door New York. Dankzij van de super hoge resolutie foto's van Oleg Gaponyuk en een flash systeempje het Australische bedrijf Pixelcase kan je zien hoe New York er echt uit ziet. Als je goed kijkt zie je zeer veel overeenkomsten met Liberty City, uit het computerspel Grand Theft Auto IV, en dat dit dus zeer duidelijk op het New York van nu is gebaseerd.

gallery_1_5_3009.jpg

Je kan hier in je "helicopter" stappen: Pixelcase.com.au/vr/2009/NewYork (snelle computer vereist)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow! Dit is wel heel erg mooi gemaakt. En wat een beeldkwaliteit. Ik zie zeker de gelijkenissen met GTA IV.

EDIT: Vooral in dat gedeelte van Governor's Island inderdaad.

Bewerkt: door WaRioRZ

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

als ik niet beter wist zou ik gewoon zeggen dat dit liberty city is

het is best grappig maar omdat ik liberty city al uit mijn hoofd ken weet ik al waar al die gebouwen zijn, en het is nog waar ook. heb de united nations en de metlife gewoon kunnen vinden.

bij die foto van downtown moet je je omdraaien en dan zie je gewoon een man recht de camera in kijken. vanuit een raam. :7 hoe hebben ze dit geflikt

Bewerkt: door PowerPats

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had al een paar keer snel even gekeken, maar heb nu even de moeite genomen om deze virtual tour op mijn TV weer te geven... Wauw, geniaal zeg! :tu: Ik was er stil van, eigenlijk, zó mooi! Goed gevonden! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan je dit ook niet gewoon via google earth bekijken?

Ja maar hier moet je gewoon 1 keer klikken en alles gaat vanzelf op google earth moet je nog alles zoeken. :puh:

En vergeet niet dat Google Earth in 2D is. Dit in 3D. En de graphics hier is erg mooi :Y

En ik vind het prachtig gemaakt! Nooit gedacht dat NY zoo groot was. Ik wist dat het groot was :Y Maar als je gewoon de ronding van de aarde erin zit :7

de nieuwste google earth (versie 5.0) is 3d en heeft streetview wil je gratis de complete versie ga naar :

http://earth.google.com/intl/nl/

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn nice gedaan. En ook vooral die man uit dat gebouw en ik zie heel veel gelijkenissen zoals het statue of happiness island en helipad !en nog veeel meer :D:tu: [EDIT] Ik zie hem toch wel @ Jesperkaj Je moet op Gevenors Island klikken en dan naar zee gaan en als het goed is zie je hem dan

Bewerkt: door faex

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...