Jump to content
Joriz

Liberty City in het echt!


Altijd al willen weten hoe Liberty City er nou in het echt van boven uit ziet? Vind je het vliegen boven Liberty City in een heli al bijzonder? Neem dan een Virtuele tour door New York. Dankzij van de super hoge resolutie foto's van Oleg Gaponyuk en een flash systeempje het Australische bedrijf Pixelcase kan je zien hoe New York er echt uit ziet. Als je goed kijkt zie je zeer veel overeenkomsten met Liberty City, uit het computerspel Grand Theft Auto IV, en dat dit dus zeer duidelijk op het New York van nu is gebaseerd.

gallery_1_5_3009.jpg

Je kan hier in je "helicopter" stappen: Pixelcase.com.au/vr/2009/NewYork (snelle computer vereist)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een jaar of wat geleden vond ik de mogelijkheden van Google Earth nog indrukwekkend, maar wat ik zojuist

kreeg voorgeschoteld hield ik niet voor mogelijk. Alhoewel ik zelf nooit in New York ben geweest kan ik me voorstellen dat het een adembenemde stad moet zijn. Dit soort kolossale bruggen en kantoorgebouwen

vind je in Nederland niet, en dat maakt het des te indrukwekkender als je opeens zoiets bekijkt. Ik ben als een van de weinige forumleden niet in het bezit van GTA IV (Niet omdat de game me niet aan staat, puur vanwege het feit dat ik geen geschikte console heb en mijn PC de game niet zal draaien), dus de hotspots uit de game herken ik er helaas niet in.

Desalniettemin alle lof voor de makers van dit virtuele tourtje! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wou hem vanmiddag bekijken, moest alleen ergens heen. Dus ik startte hem nu opnieuw op, krijg ik dat het account suspended is. :duh:

In ieder geval, ik zag al een beginnetje, en dit is een knap staaltje werk! _O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wou hem vanmiddag bekijken, moest alleen ergens heen. Dus ik startte hem nu opnieuw op, krijg ik dat het account suspended is. :duh:

In ieder geval, ik zag al een beginnetje, en dit is een knap staaltje werk! _O_

bij mij hetzelfde :duh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem vanmorgen kunnen bekijken, maar vanmiddag was ie inderdaad verdwenen. :(

En ik vind het prachtig gemaakt! Nooit gedacht dat NY zoo groot was. Ik wist dat het groot was :YMaar als je gewoon de ronding van de aarde erin zit :7
Dat is niet de ronding van de aarde, die horizon heeft een boog door de speciale lens. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

woow man dit is mooi gedaan en ook mooie muziek eronder ik denk wel even dan ik de pc even uitzet want ik ben nu bij me ouders en die pc is niet egt supersnel wel snel genoeg maar de ventilator vliegt er zowat uit begong ineens te kraken en te ratelen niet normaal ^_^

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...