GTAGames.nl
Joriz

Red Dead Redemption: 'GTA op een paard'

57 berichten in dit onderwerp

maar de hoofdpersonage brengt juist de regels en wetgeving terug in de wilde westen. dan lijkt het totaal niet op gta :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ziet er wel leuk uit. Misschien is dit spel wel waard om eens te kopen, maar wacht eerst op meer informatie. :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
maar de hoofdpersonage brengt juist de regels en wetgeving terug in de wilde westen. dan lijkt het totaal niet op gta :puh:

Of je nou een bank moet overvallen of de sherrif een handje helpen, in feite zal de gameplay hetzelfde werken als bij Gta. Ongetwijfeld zullen de missies en het verhaal anders zijn maar het spel doet mij zeker denken aan een Gta game in het wilde westen, wat ook blijkt uit de screenshots en trailer. :bier:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hou van die western sfeer

Ik wachtte tot zo'n game uit zou komen :D

Ga door Rock* :tu: :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Cool dit is een must have voor mij.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

vet cool spel ga ik mischien kopen :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft al aangegeven dat dit geen 'GTA in de woestijn' zal gaan worden. Zie hier meer informatie. Het western-genre is, volgens Dan Houser, te complex om er simpelweg een GTA in de woestijn van te maken. Maar, zegt hij dus ook, de ervaring die met GTA IV is opgedaan zal terug te vinden zijn in dit spel. Ik ga dit spel zeker volgen, lijkt me een leuk spel wat weer eens wat anders is als de normale games die uitkomen. Western games zie je niet vaak.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

werkt net als gta4 jaja zeker ook veel problemen als gta4 ^_^

:bier: tot gta

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

als ik het zo bekijk wordt het eerder far cry 2 op een paard

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Nee, denk dat ik hem niet ga halen. Op zich niets mis mee en ik verwacht er zeer veel van, maar ga er niet voor naar de winkel. Ik speel in principe sowieso geen games buiten GTA om en ik denk niet dat dit spel daar verandering in zal brengen.

Alsof GTA's de beste spellen zijn die er bestaan :?

Ik vind qua games, GTA in het algemeen het beste. Ieder zijn eigen mening en ik speel nauwelijks andere spellen hoor. Maar gekeken naar de serie kunnen er naar mijn mening geen games overheen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer dat deze niet voor pc komt, anders had ik hem zeker gekocht! :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De trailer ziet er inderdaad erg mooi uit.

Net een echte western film.

Maar ik weet nog niet 100% zeker of ik deze game wel ga ik kopen.

Ik ben het wel van plan in ieder geval.

Maar ik wacht nog op wat meer informatie.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga deze game ZEKER kopen. Ik ben een grote western fan, en ik heb het altijd vervelend gevonden dat er geen goede western spellen zijn.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

één zin uit de trailer dat ik herken uit gta iv: ' the land of oppertunity' :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Ik vind qua games, GTA in het algemeen het beste. Ieder zijn eigen mening en ik speel nauwelijks andere spellen hoor. Maar gekeken naar de serie kunnen er naar mijn mening geen games overheen.
Gewoon free roaming is het beste. Levelbased games zijn niets voor mij. Op nr. 1 staat bij mij inderdaad nog altijd Grand Theft Auto (maakt niet uit welke). Al begint Fallout 3 ook wel in de buurt te komen :puh:

Maar RDR is inderdaad een game om naar uit te kijken. Als ik nog wat geld heb liggen tegen de tijd dat het uitkomt ga ik 'm halen :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.