Jump to content

FUEL


.Stan

Recommended Posts

Ontworpen om het multiterreinracen te revolutioneren introduceert FUEL een speelveld dat meer dan 14.000 vierkante kilometers bestrijkt. In deze ultieme competitieve racebelevenis racen spelers over verschillende terreinen en voeren ze spectaculaire en doodsverachtende stunts uit als ze tal van gevarieerde twee- en vierwielige wagens besturen en deze epische wereld op een weergaloze schaal verkennen.

FUEL speelt zich af in een alternatieve toekomst waarin hele delen van de aardbol door de broeikaseffecten en milieuverontreiniging zijn verwoest. Hier zijn de olieprijzen gigantisch gestegen en scheurt een nieuw ras van racejunkies over de dorre gebieden met hun getunede machines om het in een extreem nieuwe sport tegen elkaar op te nemen voor benzine. Om te winnen zullen ze over alle braakliggende gebieden moeten reizen om de allerbesten uit te dagen: van de tsunami-verwoeste Pacific Coast en Nevada, waaronder de Grand Canyon, tot levensgevaarlijke sneeuwbedekte bergen, dikke, ondoordringbare bossen, uitgestrekte woestijnen, verlaten vakantieresorts en nog veel meer.

Dit uitgestrekte, oneindige landschap wordt door een dynamisch weersysteem tot leven gewekt met volledige dag- en nachtovergangen, felle zonneschijn, stortbuien en alles daar tussenin, plus vernietigende tornado's, zandstormen, onweersbuien, bliksemschichten en hevige sneeuwstormen die heel wat strategische veranderingen vereisen. FUEL komt 2009 naar de PLAYSTATION®3, Xbox 360 en Games For Windows, compleet met de mogelijkheid om online deze gigantische wereld te verkennen en mee te doen aan honderden multi-playeruitdagingen.

De game is vanaf 29 mei in de winkels te vinden.

Mijn mening: Ik denk dat het een geweldige racegame wordt!!! :eten:

Jouw mening? Post in dit topic ^_^

Nog een paar screens:

384_00021-150x150.jpg -384_00011-150x150.jpg -384_00031-150x150.jpg

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een aardige spelletje, weer een toekomst-shit. :puh:

Het ziet er niet 'toekomst-achtig' uit, ik zal wel even wat screens posten.

EDIT: de screens staan in de hoofdpost.

EDIT2: Niemand meer wat te zeggen...?

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het serieus hoge systeemeisen gaat hebben en ik hoop dat men pc'tje het aankan. Mss niet op high maar toch op Medium.

Ik heb een PS3 ^_^

IK heb een goede pc met snelle interverbinding. xD Fuck consoles echt waar..

Link to comment
Delen op andere websites

BTW hij is uitgesteld tot 5 juni en niet 29 mei

Ik weet het, ik ben sowieso al niet meer van plan hem te gaan halen...

hzo niet ik had hem vandaag gereserveerd die gast zei hij moest vandaag al komen maar is niet gekomen :duh: Toen zei hij het komt volgende week vrijdag, maar kan ook maandag of dinsdag komen _O_ het word gewoon een vet spel

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me echt ene vet spel, je ult er wss wel achtelrijk veel ram voor nodig hebben om het terrein om je heen te kunnen laden, als het ze neit lukt om dit voor elkaar te krijgen zal dit hele idee simpelweg falen, kijk maar naar NFS Undercover, dat spel kon bij mij nog gene kilometer voor mij iets laden en hing constant vast, dat hebben ze zelf mooi afgemaskert door het spel te 'pauzeren', het spel was echt onspeelbaar hierdoor en faalde ook keihard. Feul heeft veel meer terrein en va wat ik had gehoord is alles toegankelijk, dus is het ook wel nodig ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...