Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Als je een nieuwe mobiel zoekt dan ben je hier aan het goede adres. Misschien kun je hier een lijstje aanvragen en kan iemand je helpen of een mobiel aanbevelen die je goed lijkt.

Het aanvraag lijstje:

Merk: LG, Nokia, Sony Ericson of een ander merk.

Type: Schuifbaar, draaibaar, touchscreen of iets dergelijks.

Prijs:

Extra: Bijvoorbeeld een navigatie systeem.

Code:

[b]Merk:[/b] 
[b]Type:[/b] 
[b]Prijs:[/b] 
[b]Extra:[/b]

Veel succes met het zoeken naar je gewenste mobiel! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Ik heb zelf een nieuwe mobiel nodig dus:

Merk: Het liefst LG.

Type: Touchscreen.

Prijs: Tussen de €100,- en €200,-

Extra: Navigatie zou leuk zijn. En eventueel een memory card en gratis internet :tu:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken zou ik eerst andere mensen helpen met hun request maar aangezien ik totaal geen verstand heb van mobiele telefoons kan ik helaas niet helpen. Bovendien denk ik dat Timske al genoeg info uit de post van Senneken kan halen.

Merk: Zal me een worst wezen...

Type: Inklapbaar/inschuifbaar

Prijs: Maximaal €100,-

Extra: Als ik een nieuwe telefoon wil kopen dat moet die van mijn ouders simlock-vrij zijn. Verder wil ik persoonlijk het liefst een inklapbaar of inschuifbaar model. Want ik haat het om de toetsenblokering er af te halen als ik gebeld word, en ik haat het ook dat ik eerst even moet wachten voordat ik mijn mobiel in mijn zak kan steken omdat ik de toetsenblokering in moet laten schakelen. Verder wil ik er ook een mp3 speler en mp3 ringtones op kunnen zetten die ik gewoon vanaf mijn pc er op kan zetten zonder het met dure abonnementen te gaan downloaden. Het liefst wil ik die ook op een kaartje kunnen zetten. Camera is leuk, maar hoeft niet. Het allerliefst zou ik em of op bol.com of in een winkel willen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken zou ik eerst andere mensen helpen met hun request maar aangezien ik totaal geen verstand heb van mobiele telefoons kan ik helaas niet helpen. Bovendien denk ik dat Timske al genoeg info uit de post van Senneken kan halen.

Merk: Zal me een worst wezen...

Type: Inklapbaar/inschuifbaar

Prijs: Maximaal €100,-

Extra: Als ik een nieuwe telefoon wil kopen dat moet die van mijn ouders simlock-vrij zijn. Verder wil ik persoonlijk het liefst een inklapbaar of inschuifbaar model. Want ik haat het om de toetsenblokering er af te halen als ik gebeld word, en ik haat het ook dat ik eerst even moet wachten voordat ik mijn mobiel in mijn zak kan steken omdat ik de toetsenblokering in moet laten schakelen. Verder wil ik er ook een mp3 speler en mp3 ringtones op kunnen zetten die ik gewoon vanaf mijn pc er op kan zetten zonder het met dure abonnementen te gaan downloaden. Het liefst wil ik die ook op een kaartje kunnen zetten. Camera is leuk, maar hoeft niet. Het allerliefst zou ik em of op bol.com of in een winkel willen kopen.

Dan vind ik de LG Shine wel wat voor jou:

LG SHINE!

Link to comment
Delen op andere websites

*lap text*

Dan vind ik de LG Shine wel wat voor jou:

LG SHINE!

Dat lijkt me inderdaad wel wat. Het enigste probleem is dat hij niet simlock vrij is. Maar ik heb zelf ook een een T-Mobile prepaid abonnement. En die staat nog op een oude Oranje kaart (bestaat niet meer, opgekocht door T-Mobile) Dus kan ik toch mijn simkaart omwisselen omdat het ook T-Mobile is, of werkt dat weer anders?

Link to comment
Delen op andere websites

tegenwoordig kan je bij elke (turkse/marrokaanse/andere afkomst) telefoonwinkel je mobiel simlock vrij laten maken, ik deed het voor 10 euro, en dat werkje is binnen 5 minuten gepiept :7 en je hebt geen schade aan je mobiel!

Link to comment
Delen op andere websites

tegenwoordig kan je bij elke (turkse/marrokaanse/andere afkomst) telefoonwinkel je mobiel simlock vrij laten maken, ik deed het voor 10 euro, en dat werkje is binnen 5 minuten gepiept :7 en je hebt geen schade aan je mobiel!

Je kunt het ook zelf doen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

tegenwoordig kan je bij elke (turkse/marrokaanse/andere afkomst) telefoonwinkel je mobiel simlock vrij laten maken, ik deed het voor 10 euro, en dat werkje is binnen 5 minuten gepiept :7 en je hebt geen schade aan je mobiel!

Als je beschikt over een datakabel en bijbehorende software, kun je dit ook prima zelf doen, en dan kost het je niks. :7

Link to comment
Delen op andere websites

LG heeft enke de KS20 met wi-fi onder de 200 euro, al de rest kost veul meer.

De cookie (die ik heb) is ook wel goed, maar heeft geen wifi fzo.

Die mobiel is van 2007, in de winkels hebben ze hem niet meer :schater:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort mag ik gaan werken, en mijn telefoon gaat een beete dood. Dus reden voor een nieuwe

Merk: LG/Samsung

Type: Schuifje

Prijs: 50 - 150 euro

Extra: MP3/Bluetooth/camera met filmfunctie en simlockvrij

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een nieuwe mobiel nodig dus:

Merk: Het liefst LG.

Type: Touchscreen.

Prijs: Tussen de €100,- en €200,-

Extra: Navigatie zou leuk zijn. En eventueel een memory card en gratis internet :tu:

De LG KP500 Cookie misschien?

heb 'm zelf ook, heerlijk telefoontje :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...