Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Ik heb zelf een nieuwe mobiel nodig dus:

Merk: Het liefst LG.

Type: Touchscreen.

Prijs: Tussen de €100,- en €200,-

Extra: Navigatie zou leuk zijn. En eventueel een memory card en gratis internet :tu:

Als ik jou was zou ik de LG Cookie nemen. Die heeft mijn vader ook en die bevalt hem erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Binnenkort mag ik gaan werken, en mijn telefoon gaat een beete dood. Dus reden voor een nieuwe

Merk: LG/Samsung

Type: Schuifje

Prijs: 50 - 150 euro

Extra: MP3/Bluetooth/camera met filmfunctie en simlockvrij

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Ik heb een drietal schuifmobieltjes voor je uitgezocht, als je op de link klikt, zie je gelijk ook de prijzen van de internetwinkels. Als je ze bij een internetwinkel koopt, zijn ze meestal simlockvrij, er zit dan ook nog geen simkaart bij. Op Kieskeurig.nl kun je ook zelf mobieltjes uitzoeken op basis van je eisen zoals welke prijs/merk enz. Ik raad je ook aan om eens op studentenmobiel.nl te kijken. Ik heb daar mijn telefoon met abbonement gekocht. Was ook simlockvrij, terwijl er gewoon een abbo van telfort bij zat :tu: Kijk voor de zekerheid wel even na op ze simlockvrij zijn. Hier zijn ze dan, twee van lg, en eentje van samsung, zoals je gevraagd had!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LG KF600

Een vriend van me heeft de KF600, erg mooie mobiel met 3.2 mp en gedeeltelijk touchscreen voor een goede prijs.

KF600: Hier!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LG KS360 :Dit is ook een mooie mobiel speciaal voor de sms'sers. Deze heeft namelijk een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord.

KS360: Klik hier, zie ook gelijk de prijzen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Samsung U700: Mooie mobieltje met twee camera's. Ook voor een klein gedeelte touchscreen, daar moet je in deze tijd mee kunnen leven. Ik houd er van van, ik weet natuurlijk niet wat jij wil

U700: Hierrr!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GTA4Gamer :cya:

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de LG KS360 nemen, da's een modelletje dat je niet vaak ziet. :puh:

Heb 't zelf ook gehad, en 't bevalt me goed. Overigens heeft 't wel voice memo en organiser, dus dat klopt niet op die site. Maar 't is een erg handig mobieltje, met deels touchscreen en azerty toetsenbord. Maar zonder toestenbord opensliden kan je ook makkelijk door het menu gaan, enkel voor berichtjes MOET je de slider openen.

Die andere daarentegen had een vriendin van me, in twee maand was hij compleet verneukt. Toetsjes waren in twee gebroken, de achterkant viel eraf en de aan-knop was ook weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de LG KS360 nemen, da's een modelletje dat je niet vaak ziet. :puh:

Heb 't zelf ook gehad, en 't bevalt me goed. Overigens heeft 't wel voice memo en organiser, dus dat klopt niet op die site. Maar 't is een erg handig mobieltje, met deels touchscreen en azerty toetsenbord. Maar zonder toestenbord opensliden kan je ook makkelijk door het menu gaan, enkel voor berichtjes MOET je de slider openen.

Die andere daarentegen had een vriendin van me, in twee maand was hij compleet verneukt. Toetsjes waren in twee gebroken, de achterkant viel eraf en de aan-knop was ook weg.

Thnx voor de info!!! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Binnenkort mag ik gaan werken, en mijn telefoon gaat een beete dood. Dus reden voor een nieuwe

Merk: LG/Samsung

Type: Schuifje

Prijs: 50 - 150 euro

Extra: MP3/Bluetooth/camera met filmfunctie en simlockvrij

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Ik heb een drietal schuifmobieltjes voor je uitgezocht, als je op de link klikt, zie je gelijk ook de prijzen van de internetwinkels. Als je ze bij een internetwinkel koopt, zijn ze meestal simlockvrij, er zit dan ook nog geen simkaart bij. Op Kieskeurig.nl kun je ook zelf mobieltjes uitzoeken op basis van je eisen zoals welke prijs/merk enz. Ik raad je ook aan om eens op studentenmobiel.nl te kijken. Ik heb daar mijn telefoon met abbonement gekocht. Was ook simlockvrij, terwijl er gewoon een abbo van telfort bij zat :tu: Kijk voor de zekerheid wel even na op ze simlockvrij zijn. Hier zijn ze dan, twee van lg, en eentje van samsung, zoals je gevraagd had!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LG KF600

Een vriend van me heeft de KF600, erg mooie mobiel met 3.2 mp en gedeeltelijk touchscreen voor een goede prijs.

KF600: Hier!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LG KS360 :Dit is ook een mooie mobiel speciaal voor de sms'sers. Deze heeft namelijk een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord.

KS360: Klik hier, zie ook gelijk de prijzen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Samsung U700: Mooie mobieltje met twee camera's. Ook voor een klein gedeelte touchscreen, daar moet je in deze tijd mee kunnen leven. Ik houd er van van, ik weet natuurlijk niet wat jij wil

U700: Hierrr!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GTA4Gamer :cya:

Ik denk toch dat ik voor de KF600 ga, mooi mobieltje, en wat ik wil

Je links lopen wel dood

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment twijfel ik tussen drie GSM's.. :S

1. LG KS360

2. LG Cookie

3. Samsung Star

Welke zou ik het best nemen???

Als je een sms'er bent, moet je natuurlijk de KS360 nemen, maar anders zou ik voor de Samsung Star gaan, ík vind hem mooier, maar dat is aan jou natuurlijk. Bovendien hebben veel mensen een Cookie, lijkt me leuk om iets anders te nemen

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat ik naar de middelbare school ga, moet ik van mijn ouders een mobiel.

Merk: Maakt me niks uit, maar niet vrouwelijk.

Type: Uitschuifbaar

Prijs: Tot en met 150 euro.

Extra: Simlockvrij, veel megapixels, en veel geheugen om foto's om te slaan, groot adressenboek, en evt. internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat ik naar de middelbare school ga, moet ik van mijn ouders een mobiel.

Merk: Maakt me niks uit, maar niet vrouwelijk.

Type: Uitschuifbaar

Prijs: Tot en met 150 euro.

Extra: Simlockvrij, veel megapixels, en veel geheugen om foto's om te slaan, groot adressenboek, en evt. internet.

Is de sony ericsson T303 niet iets voor jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel megapixel heeft ie?

Google knows it. Me too.

1.3 megapixels, maar geloof me. Ik heb 3 megapixel en de fotokwaliteit is nog steeds nihil. Het enige wat verandert is de grootte van de foto, en niet de kwaliteit. Dus dan krijg je bijvoorbeeld 1500x1500 foto's ipv 1000x1000 pixels.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...