Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat zijn helemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

LG is meestal goedkoop en ziet er soms ook wel duur uit. :Y

Ja, laten we verder niet op kwaliteit letten. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat Vind ikhelemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

LG is meestal goedkoop en ziet er soms ook wel duur uit. :Y

Ja, laten we verder niet op kwaliteit letten. :tu:

Even zo vrij geweest je bericht aan te passen. Ik heb namelijk zelf twee LG's gehad, de KS360 en Cookie. De 360 was een geweldig toestelletje, waar ik geen enkel probleem mee heb gehad. Het lag lekker in de hand, ging niet stuk en had genoeg opties om lekker mee te knoeien. Softwarematig geen probleem dus. De cookie heb ik nu nog, en daar heb ik ook geen problemen mee. Kan tegen een stootje, en de touchscreen werkt goed. Ook qua software loopt alles vlot, en de software op de pc is ook erg overzichtelijk en goed.

Ik vind LG dus een goed merk, zeker voor de prijs die je ervoor betaalt. Ik weet niet wat jouw ervaringen ermee zijn, maar het is en blijft een mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat ik naar de middelbare school ga, moet ik van mijn ouders een mobiel.

Merk: Maakt me niks uit, maar niet vrouwelijk.

Type: Uitschuifbaar

Prijs: Tot en met 150 euro.

Extra: Simlockvrij, veel megapixels, en veel geheugen om foto's om te slaan, groot adressenboek, en evt. internet.

Samsung G600, het is een wat ouder type, maar wel goed en met 5 megapixel, en iets van 120 euro

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat zijn helemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Ik heb nu een LG (Renoir), en ik kan niet zeggen dat het een degelijk toestel is, had meer verwacht voor deze prijs (los 400-500 euro), matige foto's ondanks 8mp. Bovendien deed hij al gelijk heel raar na de eerste val van nog geen 50 cm. Als hij bij de eerste val al gelijk raar doet, maakt dat bij mij geen goede indruk. Ik heb S.E gehad, en daar was ik veel meer tevreden over!

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat zijn helemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Ik heb nu een LG (Renoir), en ik kan niet zeggen dat het een degelijk toestel is, had meer verwacht voor deze prijs (los 400-500 euro), matige foto's ondanks 8mp. Bovendien deed hij al gelijk heel raar na de eerste val van nog geen 50 cm. Als hij bij de eerste val al gelijk raar doet, maakt dat bij mij geen goede indruk. Ik heb S.E gehad, en daar was ik veel meer tevreden over!

Ja, je moet je GSM ook niet laten vallen hé... :t

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat zijn helemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Ik heb nu een LG (Renoir), en ik kan niet zeggen dat het een degelijk toestel is, had meer verwacht voor deze prijs (los 400-500 euro), matige foto's ondanks 8mp. Bovendien deed hij al gelijk heel raar na de eerste val van nog geen 50 cm. Als hij bij de eerste val al gelijk raar doet, maakt dat bij mij geen goede indruk. Ik heb S.E gehad, en daar was ik veel meer tevreden over!

Ja, je moet je GSM ook niet laten vallen hé... :t

Een halve meter ja! Dat is bijna niks... Mijn SE gooide ik wel eens in de lucht en ving hem per

ongeluk niet op... Nooit problemen gehad...

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, waarom raad iedereen LG aan? Dat zijn helemaal geen degelijke toestellen, ook niet qua software.

Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben. Ik heb nu een LG (Renoir), en ik kan niet zeggen dat het een degelijk toestel is, had meer verwacht voor deze prijs (los 400-500 euro), matige foto's ondanks 8mp. Bovendien deed hij al gelijk heel raar na de eerste val van nog geen 50 cm. Als hij bij de eerste val al gelijk raar doet, maakt dat bij mij geen goede indruk. Ik heb S.E gehad, en daar was ik veel meer tevreden over!

Ja, je moet je GSM ook niet laten vallen hé... :t

Een halve meter ja! Dat is bijna niks... Mijn SE gooide ik wel eens in de lucht en ving hem per

ongeluk niet op... Nooit problemen gehad...

Zijn GSM voor te vallen gemaakt, nee, dat de ene toestel er beter toch kon dan de ander, dat kan best, maar om ze iets te vergelijken waar ze niet eens voorgemaakt zijn is ook te belachelijk voor woorden, en vooral omdat die vallen je eigen schuld zijn dan maar een merk slecht/matig te noemen is nog veel belachelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zegt het genoeg over de degelijkheid van een toestel. De oude Nokia's waren onverwoestbaar en gaan gewoon voor eeuwig mee, maar dat zie je allang niet meer. Sony Ericsson heeft nog altijd qua bouw kwaliteit nette toestellen, maar LG is wat dat betreft echt waardeloos (soms).

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Toch zegt het genoeg over de degelijkheid van een toestel. De oude Nokia's waren onverwoestbaar en gaan gewoon voor eeuwig mee, maar dat zie je allang niet meer. Sony Ericsson heeft nog altijd qua bouw kwaliteit nette toestellen, maar LG is wat dat betreft echt waardeloos (soms).

ik sluit me bij jou aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoor maar een mobiel hoort gewoon een val van 1 meter oid te overleven. Als hij dat niet doet dan heb je wel gewoon een brakke telefoon :duh: Auto's zijn ook niet gemaakt om te botsen, maar het is toch ook onzin om te zeggen dat een auto die niet botsproof is een goede auto te noemen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto met GSM vergelijken kom op... :t

Een auto moet goed geschermd zijn omdat er mensen kunnen sterven als je een GSM laten vallen gaat er niemand dood.

En als je GSM laten vallen of kapot laat gaan is teken dat jij geen zorg draagt voor je GSM. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto met GSM vergelijken kom op... :t

Een auto moet goed geschermd zijn omdat er mensen kunnen sterven als je een GSM laten vallen gaat er niemand dood.

En als je GSM laten vallen of kapot laat gaan is teken dat jij geen zorg draagt voor je GSM. :t

Onzin, IEDEREEN heeft wel eens zoiets meegemaakt. En een GSM moet zeker wel de kracht hebben om een val aan te kunnen. De oude Nokia's waren gewoon hét van hét, niet kapot te krijgen. Ik heb een Samsung x640(klik) die al lekker gehavend is, en door mijn eigen schuld is dat batterijklepje naar de klote en heb ik wat plakband gebruikt om ervoor te zorgen dat de batterij er niet uitvalt. En nee, ik koop m' geen nieuwe GSM, dat ding doet het nog steeds goed. Foto's:

P1000854.jpg

P1000853.jpg

Binnenkort vervang ik die witte plakband door doorzichtige plakband. En nee, ik hoef geen nieuwe, poch maar lekker met jullie 25 megapixelcamera met bluetooth/touchscreen/infrarood, dit dingetje doet het nog steeds goed. Een GSM is om te bellen en te smsen, al die andere stuff is zoo ongelofelijke geldverspilling. Voor muziek te beluisteren heb je een MP3/iPod..Natuurlijk is een iPhone dan weer iets anders..^^ Als je deze GSM kan krijgen/kopen van iemand: Zeker doen! Zeer stevig ding, is al vaak gevallen, smsen in de regen is niet erg, zat in m'n broek toen ik op m'n fiets door de regen aan het fietsen was, kleddernat, maar niet kapot...Lekker dingetje, heeft me 114 euro gekost, heb ik nog geen spijt van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto met GSM vergelijken kom op... :t

Een auto moet goed geschermd zijn omdat er mensen kunnen sterven als je een GSM laten vallen gaat er niemand dood.

En als je GSM laten vallen of kapot laat gaan is teken dat jij geen zorg draagt voor je GSM. :t

het gaat om het principe :{ Ze zijn er niet voor gemaakt om te vallen, maar als je ze van een klein stukje laat vallen moeten ze wel weer als vanouds werken. Nu als voorbeeld geen auto maar een fiets: als je hem op de standaard wil zetten, maar hij valt om en het stuur ofzo is verbogen, dan zeg je toch ook dat ie tegen zo'n val moet kunnen, en niet: ik zorg niet goed voor mijn fiets, dus het is ook mijn eigen schuld dat het stuur nu verbogen is, ook al was het maar een zachte val.

Graag wil nog even aan dit verhaal toevoegen dat niet IK het was die MIJN mobiel liet vallen, maar het was een vriend die hem uit zn handen liet pleuren :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...