Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, Venzio.

Ik twijfel nog wel een beetje, of ik niet beter over 2 weken een abonnement kan afsluiten, dit bedenk ik me opeens omdat dan de S5 uitkomt, en dan denk ik dat de S4 in prijs wordt verlaagd.

Iemand nog ervaringen met goede verzekeringen, denk maximaal 10,- hiervoor uit te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen, Venzio.

Ik twijfel nog wel een beetje, of ik niet beter over 2 weken een abonnement kan afsluiten, dit bedenk ik me opeens omdat dan de S5 uitkomt, en dan denk ik dat de S4 in prijs wordt verlaagd.

Iemand nog ervaringen met goede verzekeringen, denk maximaal 10,- hiervoor uit te geven.

Dit heb ik pas 3 keer verteld :clown: Over de S5.

Ik zou eventjes aanzien of de S5 dan echt komt, en dan keuzen maken tussen de S4 of S5.

Als goed is heeft de S5 een vingerafdruk scan, en als ie net zo goed werkt als die van de iPhone 5S dan zou ik kijken voor een S5, werkt erg fijn en gemakkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een Tele2 abonnement en woon in dezelfde omgeving als jij, GekkieJ01. Naar mijn mening is de dekking van Tele2 op dit moment vrij slecht, maar dit jaar begint Tele2 de uitrol van haar eigen 4G-netwerk. Dat los staat van het netwerk van T-Mobile en hopelijk voor betere ontvangsten zorgt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Twijfels slaan toe, maar ik moet binnen 4 weken een abonnement hebben.

Welk toestel heb jij Rutger? En welk pakket bij Tele2?

Ik zit te twijfelen om 150 of 200 sms/belminuten. Het is niet dat ik vaak bel/sms, eigenlijk doe ik alles via Whatsapp, maar stel ik heb een noodgeval, dan kom ik zo over die 150 belminuten heen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de LG Nexus 5 los gekocht en ik heb een Tele2 abonnement met 200 min/sms + 500MB internet voor 13 euro inclusief alles.

Persoonlijk zal ik, als je toch neit zo snel over je belminuten heengaat (net zoals ik) gewoon een laag aantal belminuten kiezen. In geval van een noodgeval betaal je dan misschien meer omdat je over je limiet heen zit, maar het is dan een noodgeval en dan zal het je echt niet uitmaken dat je eenmalig meer moet betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de LG Nexus 5 los gekocht en ik heb een Tele2 abonnement met 200 min/sms + 500MB internet voor 13 euro inclusief alles.

Persoonlijk zal ik, als je toch neit zo snel over je belminuten heengaat (net zoals ik) gewoon een laag aantal belminuten kiezen. In geval van een noodgeval betaal je dan misschien meer omdat je over je limiet heen zit, maar het is dan een noodgeval en dan zal het je echt niet uitmaken dat je eenmalig meer moet betalen.

Oke, qua belminuten heb je wel gelijk. Maar als het zo is qua bereik van 3G/4G, twijfel ik nog steeds of Tele2 wel een verstandige keus is. Iemand nog meer ervaringen met Tele2?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf alleen Tele2 gehad toen ik mijn eerste mobieltje kreeg, was toen een jaar of 13. Toen wist ik ook nog niks over bereik en whatnot. Daarnaast is er ook een hoop veranderd natuurlijk.. :puh:

Anyway, ik heb even gegoogled op Tele2 netwerk en ik kreeg een kaartje te zien waar Tele2 overal dekking heeft.

fmhthh.png

Dit kaartje gaat over het 3G netwerk. Paars betekent "zeer goed bereik binnen", oranje staat voor "goed bereik binnen" en geel voor "goed bereik buiten". Tele2 heeft verder nog geen 4G dekking. Blijkbaar hebben ze de licentie al (van T-Mobile denk ik, want ze gebruiken ook hun netwerk) gekregen, maar het is "coming soon"

Edit, hier is de link naar het kaartje. Zodat je nog kan inzoomen.

Edit2, ik had het topic beter moeten lezen.. :<

Bewerkt: door .Sharingan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gekeken bij de concurrent van Tele2; T-Mobile.

Hier heb ik de S4 naast elkaar gelegd met de volgende eisen:

Tele2:

- 150 bel/sms

- 1GB internet

Kosten;

- 26,00 p/m

Dit is wel zonder verzekering.

T-Mobile:

- 150 belminuten

- Onbeperkt SMS'en

- 1GB internet

- 4G internet

Dit kost p/m 35,00

Dan heb ik nog een extra verzekering genomen tegen val/stoot en waterschade, dit kost p/m 10,95.

Totaal: 45,95.

Als ik dit tegen Tele2 opzet, die geen 4G levert, ook geen onbeperkt smsjes. Daarnaast moet daar nog een verzekering bijkomen van 10,95 bij een extern bedrijf die niet gekoppeld is aan Tele2. Ik denk dat ik genoeg weet.

Nou zit ik dus wel met een 1 vraag;

Bij T-Mobile krijg je 100,- als je het toestel retour, maar je hoeft in tegenstelling tot Tele2 geen toestelprijs te betalen van 121,-. Klopt dat, dat ik geen toestelprijs hoef te betalen en 100,- retour krijg?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat Hi een goede optie is. Deze provider biedt top telefoons aan voor een lage prijs tot gratis en heeft overal dekking via het KPN netwerk. Om een voorbeeld te noemen: Vodafone en T-mobile vragen allebei 260 euro voor een iPhone 5S terwijl Hi 69 euro vraagt voor dezelfde maandlasten. Ik heb in 2012 mijn eerste abbo afgesloten bij Hi en ik ben zeer tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Update:

Ik heb zojuist mijn S4 Black Edition opgehaald bij T-Mobile. T-Mobile was voor mij de verstandigste keus.

Het is het volgende pakket geworden:

- 1GB internet

- 200 belminuten

- onbeperkt sms'en

Verzekering van 10,95.

Iedereen bedankt voor het meedenken, echt top!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Merk: Het liefst Samsung, mag ook iets anders.

Type: Touchscreen.

Prijs: €100 - €200

Extra: Moet snel zijn en niet steeds crashen. ook zou ik er graag Android op willen.

Zelf heb ik de Huawei Y300: voor 80 euroflappies heb je een goed werkend en degelijk apparaat.

Een andere aanrader is de Motorola Moto G. 170,- geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...