Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • 5 weken later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Niet een nieuwe mobiel.. wel wat een abonnement. Mag dat? icon_mrgreen.gif

Oké, mijn tweejarig contract bij hollandsnieuwe. loopt af. Had 100 belminuten en dan nog eens 500 MB internet. Ik wil zeker meer internet. Ik zat te kijken, naar deze, van T-Mobile. Echter kan ik niet vinden of je dan ook nummerbehoud hebt. Belminuten is prima, 100 minuten is voldoende.

Is dat abonnement OK? Kan het nog voordeliger? Zal ik geen last krijgen van de overstap van provider naar provider? Plus, mijn telefoon is een Samsung Galaxy Nexus. Volgens mijn info is die nog niet 4G ready. Echter is dat abonnement wél 4G ready. Is dat een heikel punt?

Link to comment
Delen op andere websites

Kies Simyo :)

€21,50 voor 2500MB internet en 100minuten/sms (of €16,50 voor 1500MB en 100min/sms). Verder volgens mij nog niet 4G-ready.

Het voordeel van Simyo is dat je je bundel maandelijks kosteloos kunt aanpassen (niet lager dan de eerstgekozen bundel).

Verder prima service en overal goed bereik (via KPN-netwerk).

En jawel, gratis nummerbehoud.

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf bij T-Mobile een abonnement, gecombineerd met een S4. 1000MB ( zonder extra kosten wanneer je er overheen gaat ). + 300 belminuten voor 23.00,- Daarnaast mag je aan het einde van de rit het toestel houden. Ook dit pakket is 4G ready.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Galaxy Nexus. Da's een goeie. Weet je zeker dat je niet wilt upgraden? Mijn Galaxy Nexus vertoont kuren, het geheugen lijkt langzamerhand dood te gaan - zelf ben ik aan het kijken naar Xperia Z2 + abo combinaties, waarbij T-Mobile, Telfort en Tele2 als beste uit de bus komen.

Ik zou eens rondkijken op Studentmobiel.nl of een dergelijke andere website en zelf een excel-sheetje maken met de totaalkosten na 2 jaar :) Moet je wel voor jezelf erbij gaan rekenen hoeveel stress een ouwe Galaxy Nexus waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf bij T-Mobile een abonnement, gecombineerd met een S4. 1000MB ( zonder extra kosten wanneer je er overheen gaat ). + 300 belminuten voor 23.00,- Daarnaast mag je aan het einde van de rit het toestel houden. Ook dit pakket is 4G ready.

Wanneer heb jij dit abonnement afgesloten als ik vragen mag? Ik heb mijn S4 twee maand geleden gehaald met een abonnement bij Vodafone. 40 euro pm en dan heb ik 2000 mb, onbeperkt bellen en SMS. Bij T-Mobile kon ik ongeveer hetzelfde krijgen als jou maar dan voor rond de 34 euro. Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Niet een nieuwe mobiel.. wel wat een abonnement. Mag dat? icon_mrgreen.gif

Oké, mijn tweejarig contract bij hollandsnieuwe. loopt af. Had 100 belminuten en dan nog eens 500 MB internet. Ik wil zeker meer internet. Ik zat te kijken, naar deze, van T-Mobile. Echter kan ik niet vinden of je dan ook nummerbehoud hebt. Belminuten is prima, 100 minuten is voldoende.

Is dat abonnement OK? Kan het nog voordeliger? Zal ik geen last krijgen van de overstap van provider naar provider? Plus, mijn telefoon is een Samsung Galaxy Nexus. Volgens mijn info is die nog niet 4G ready. Echter is dat abonnement wél 4G ready. Is dat een heikel punt?

Je hebt gratis nummerbehoud bij T-Mobile en het maakt niet uit dat je telefoon geen 4G ondersteunt. Mocht je later een telefoon kopen die wél 4G ondersteunt, kun je gratis en voor niets gebruik maken van hun 4G netwerk. Dit is wel pas in 2015 volledig klaar dus wij als Limbolanders moeten nog even wachten :(

Tevens, als je niet zoveel belt maar wel onbeperkt internet en SMS wil kun je ook een kijkje nemen naar Bliep*. Weliswaar Prepaid maar dat heeft ook zijn voordelen, plus je kunt eventueel automatisch opwaarderen.

In dit geval is overigens Simyo niet goedkoper, wat wel handig is om rekening mee te houden is dat je bij T-mobile (vast ook bij andere providers maar ik heb hier het meeste ervaring mee) bij een verlenging fixe korting krijgt op een nieuw abonnement. Dit is dus zeg maar de 'in-stap prijs'. Plus nog een leuke extra is dat je altijd kunt blijven internetten als je over je bundel heen bent tegen een lagere snelheid maar zonder extra kosten.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie.

Ik weet het niet, vind *bliep niet zo fantastisch. Heb er al eens vaker naar gekoekeloerd, maar wil graag wel kunnen bellen, stel dat d'r wat aan de hand is, ooit. Nu zit ik dus vooral te kijken naar dees dingetje, lijkt mij wel oké.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zit ik dus vooral te kijken naar dees dingetje, lijkt mij wel oké.

Dat lijkt me in jouw geval het voordeligst, zowel qua aantal MB, onbeperkt SMS en belminuten ;)

Als je echt vrijwel niet belt is Bliep een optie, dan kun je voor 0,25 cent per minuut bellen en langer bellen voor 0,50 cent de rest van de dag onbeperkt, maar ik kan me voorstellen dat dat niet niet handig is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je ouders KPN gebruiken voor interactieve tv/abonnement anders zou je ook het familievoordeel-pakket kunnen pakken.

Zo heb ik bijvoorbeeld 1GB, 600 sms/belminuten en 4G voor 13 euro per maand. En je kunt voor een paar euro extra ook nog 2GB pakken.

De link naar de bron heb ik niet want ik heb dit met mijn vader bij de lokale KPN winkel gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1,5GB internet(na die 1,5GB oneindig, wel lager), 4G, 100 min bellen en onbeperkt sms. En dat voor 17 euro per maand. WiFi hotspots zit erbij :puh:

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zojuist is mijn Z1 op een stoepje gevallen en het scherm is volledig naar de kut.. Reparatie lijkt me té duur voor dat kut toestel dus ik ga denk ik voor een nieuwe.

Iemand ideas? Hoeft niet duur te zijn en het liefste wel zo snel (qua processor) en zo licht mogelijk. Z1 was veel te zwaar en lomp.

Enige ding waar je echt rekening mee moet houden is micro sim.

Over de prijs heb ik eigenlijk geen idee, het liefste niet te duur (telefoon uit china bijv is een optie)

H4lp me

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik al een weekje in de wolken met mijn Moto G. Het was een pijn in het achterwerk om die nog fysiek aan te schaffen in een telefoonwinkel, maar zoals je op bovenstaande site ziet kun je 'm nog gewoon (ook simlock vrij) bestellen. Het is wellicht niet de lichtste telefoon, hoewel hij volgens Tweakers wel een grammetje of 27 lichter is dan de Sony Xperia Z1, maar voor mij niet hinderlijk zwaar.

De specificaties kun je zelf nalezen op de site, maar ik kan je alvast vertellen dat het misschien niet het nieuwste van het nieuwste en het beste van het beste zal zijn, maar wél heel wat voor de prijs (varieert tussen de 175 en 200 euro, hangt af van je wensen m.b.t. 4G-ondersteuning). Daarom wordt hij ook zo geprezen: NuTech was erg enthousiast over het toestel, en ook bij de review van de Samsung Galaxy S5 Mini bijvoorbeeld wordt de Moto G nog als goedkoper alternatief gezien voor de nieuwere S5 Mini.

Hier vind je in ieder geval de review van de Moto G. Deze is wel wat gedateerd, want inmiddels kun je de Moto G wél met een 4G ondersteuning scoren en volgens mij is er inmiddels ook versie met 16GB aan opslagcapaciteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk: Huawai of Samsung

Type: touchscreen

Prijs: 100 tot 130 euro

Extra:navigatie veel geheugen is 4 gb genoeg?

Met dat geheugen bedoel ik dat er veel spellen op kunnen en apps zoals whatsapp instagram snapchat

Franklin

EDIT: ik wil er ook een led lampje op voor een zaklamp

Bewerkt: door FranklinClinton
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...