Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Merk: Huawai

Type: touchscreen

Prijs: 100 tot 130 euro

Extra:navigatie veel geheugen is 4 gb genoeg?

Met dat geheugen bedoel ik dat er veel spellen op kunnen en apps zoals whatsapp instagram snapchat

Franklin

Hallo met deze wil ik een telefoon heb een sony xperia e1 maar die heeft te weinig geheugen dus is 4gb genoeg of mot ik een met 8 of 16 gb doen het liefst 100 tot 130 euro

>>> Door Guardian1980: Samengevoegd met dit bestaande topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je een Huawei en niet bijvoorbeeld Acer, Xiaomi, Samsung, HTC ...?

Welke spellen wil je erop gaan spelen? (met 130 euro kom je niet ver, buiten Chinese merken)

Welke navigatie wil je erop? Als je bijvoorbeeld TomTom Europa wilt dan heb je minstens 4,2 GB nodig en de Benlux-editie neemt 2,1 GB in beslag

(TomTom moet op intern geheugen, extern dus een SD-kaart werkt op de een of andere manier niet goed aldus TomTom).

Wat je ook kan doen is naar Marktplaats gaan en zoek je een tweedehands telefoon uit, dan heb je vaak goeie specs voor een zacht prijsje.

Indien je Paypal gebruikt of een creditcard zoals Visa hebt kun je ook kijken op de iBuyGou.com, Banggood.com of Aliexpress.com waar je Chinese telefoons kan krijgen.

(Bij Chinese telefoons moet je letten op name de volgende merken: Xiaomi, Oppo, Zopo, Lenovo en THL want dit zijn de betere merken in China)

Als je toch heel graag een Huawei-telefoon uit Nederland wilt kies dan de Huawei Ascend G525.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord dat een huawai goed is en veel geheugen heeft en met 4 gb kom ik niet zoveel navigatie bedenk ik net dat het niet hoeft maar spelletjes zoals:

Hill climb race

Subway surfers

Boom Beach

Fruit ninja free

JetPack JoyRide

Bike race free

Afstandbediening voor tv

Zaklamp

Dit wil ik

Natuurlijk niet allemaal maar dit zijn wel leuke spelletjes denk ik met spoed

MVG

Franklintje

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs met 4GB kom je niet ver. Bij 4GB gaat er ong. 2 GB vanaf door niet verwijderbare troep en het besturingssysteem. Ik heb 16GB waarvan 9,5GB beschikbaar. 6,5GB dus voor het besturingssysteem en andere rotzooi en 9,5GB voor al je apps, muziek en games.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren in een zatte bui mijn Xperia Sola kapot gesmeten. :7

Merk: Maakt niet uit, liefst één die nu al beschikbaar is.

Type: Smartphone

Prijs: €200

Extra: Geheugen uitbreidbaar tot minstens 32gb

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Onder de 200 euro zijn zowel de nieuwe als de oude Motorola Moto G een aanrader. Van de oude zijn er wel twee uitvoeringen, 3g en 4g, verkrijgbaar, wat verwarrend kan zijn.

Heb ik inderdaad al goede dingen over gehoord, op smartphoneshop.be kost hij €220 en goedkoper vind ik niet direct: http://www.smartphoneshop.be/product/467290/motorola-moto-g-4g-8-gb-zwart.html#product_specifications

Ben dan trouwens ook opzoek naar een goede case die tegen een stootje kan voor die Moto G, suggesties?

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...