Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

De prijzen tussen verschillende webshops kan je vergelijken met de Pricewatch. Rechts bovenaan de pagina kan je instellen dat er alleen webshops die (ook) in België leveren getoond worden.

Bedankt!

Toevallig nog suggesties voor een degelijke case die tegen een stootje kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee helaas niet, daarvoor zou je even kunnen googelen. Weet je overigens van dat de nieuwe Moto G praktisch net zo duur is? Dan krijg je voor hetzelfde geld een groter scherm, maar helaas geen 4g verbindingsmogelijkheden. Het is maar net wat je belangrijker vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mijn oude telefoon is stuk. Ik zoek een nieuwe telefoon van rond de 150 euro(goedkoper mag ook)waar je ook mee foto's kunt maken en op internet kunt. En als hij valt, moet hij ook heel blijven. Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung.

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek ook een telefoon en ben nu aan twijfelen of ik een LG L70 of een LG L70+ (ook wel LG L Fino) neem.

misschien dat jullie weten wat de beste keus is?

Ik vind de LG L70+ wel een stuk mooier en een voordeeltje is ook dat als je samsung gewend bent (zoals ik) dat je bij de LG L70+ de volgorde van de 3 knopjes onderaan kan veranderen.

Ik heb ook gehoord dat de LG L70 plus Android 5.0 krijgten dat de LG L70 bij Android 4.4 blijft wat handig voor de toekomst en ik doe meestal wel een paar jaar met een mobiel.

LG L70+

http://tweakers.net/.../specificaties/

LG L70

http://tweakers.net/.../specificaties/

Mijn oude telefoon is stuk. Ik zoek een nieuwe telefoon van rond de 150 euro(goedkoper mag ook)waar je ook mee foto's kunt maken en op internet kunt. En als hij valt, moet hij ook heel blijven. Mijn voorkeur gaat uit naar een Samsung.

De Samsung Galaxy Xcover 2 is een smartphone die niet snel kapot gaat.

Ik heb zelf ervaring met de gewone Xcover en die had er redelijk snel last van dat hij goed niet oplaad. (paar seconden wel, paar seconden niet.)

Ik weet niet hoe dat met de xcover 2 is, of misschien was het gewoon pech :(

De Xcover is bij mij trouwens 1 keer keihard op de stenen gevallen en i.p.v. barsten kwam er 1 klein krasje op, dus dat is wel goed :Y

Bewerkt: door Matthias1999
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Is een 5C ook goed?

Als je van plan bent nog zo'n 2 à 3 jaar met een nieuwe smartphone te gaan doen is dat niet slim. iPhone 5s is dan veel beter, ook omdat deze qua prestaties weinig verschilt van de iPhone 6 (Plus). Het is nog een relatief nieuw toestel. Nu is het wel zo dat de volgende major-update, iOS 9, naar verluidt gericht zal zijn op het verbeteren van de stabiliteit. Maar Apple-kennende verliest de iPhone 5c na iOS 9 ondersteuning van nieuwe software-updates. Tenzij het om kritieke problemen gaat, die worden soms nog wel achteraf opgelost. Alsnog lever je een hoop zaken in, omdat met iedere update het aantal nieuwe features voor oudere toestellen minder wordt.

Kijk op markplaat.nl, vind je zeker wel iets leuks :tu::7

Nee, niet doen Teka. Marktplaats is niet de ideale plaats om een goede telefoon te vinden. Wel als je niet voor een smartphone gaat. Voor een iPhone zou ik echt naar een gewone winkel gaan, of bij een goede webwinkel bestellen. :puh:

----

Wat mij betreft zou ik bij een officiële bron een nieuwe iPhone kopen, Teka. Zoals de Apple Online Store of in elk geval een Apple Authorised Reseller / Apple Premium Reseller. Dan heb je gegarandeerd zeker een goed functionerende iPhone. Ik wil je niet lastig vallen met prijzen, maar mocht je twijfelen over de opslagcapaciteit: neem sowieso méér dan 16 GB. Voor de iPhone 5s zou dat dan 32 GB zijn. Ga je voor de iPhone 6 (Plus) dan zou dat 64 GB zijn, omdat hier geen 32 GB variant van aangeboden wordt.

Aangezien je een grotere smartphone gewend bent dan de iPhone 5s zou ik eigenlijk zelfs al voor de iPhone 6 gaan; nog recenter en je hoeft qua schermgrootte niets/weinig in te leveren. Het kost natuurlijk wel meer, maar dat heb je tegenwoordig met alle high-end smartphones. :puh:

Ik hoop dat ik hiermee een beetje heb kunnen helpen en Apple niet probeer aan te prijzen als een God ofzo (je weet hoe ik ben, haha ;) ).

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet doen Teka. Marktplaats is niet de ideale plaats om een goede telefoon te vinden. Wel als je niet voor een smartphone gaat. Voor een iPhone zou ik echt naar een gewone winkel gaan, of bij een goede webwinkel bestellen. :puh:

Daar gaan we weer :7 Ik weet dat jij graag veel betaald, maar er zijn duizenden mensen die een telefoon bijv. van hun werk krijgen en deze gewoon nieuw verkopen op MP. Zo heb ik al enkele keren een nieuwe smartphone gekocht op Marktplaats. Garantie ed zat er gewoon bij, geen enkel probleem. Enige verschil waren de 100e euros die ik bespaarde.

Maar goed, sommige mensen zijn gewoon wantrouwend en betalen graag extra veel. Naast dat, als je hem toch al in de winkel koopt, waarom in godsnaam bij een Apple winkel? Andere winkels met dezelfde 'garantie' bieden exact hetzelfde ding aan voor minder geld.. Mensen kunnen zoveel geld besparen als ze nu eens hun ogen openen.

En kom nu niet aan met 'EN ALS DE VERKOPER NU NIETS OPSTUURT?!?!?!?!?!', nou dan had je het moeten ophalen of betalen via PayPal.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, niet doen Teka. Marktplaats is niet de ideale plaats om een goede telefoon te vinden. Wel als je niet voor een smartphone gaat. Voor een iPhone zou ik echt naar een gewone winkel gaan, of bij een goede webwinkel bestellen. :puh:

Daar gaan we weer :7 Ik weet dat jij graag veel betaald, maar er zijn duizenden mensen die een telefoon bijv. van hun werk krijgen en deze gewoon nieuw verkopen op MP. Zo heb ik al enkele keren een nieuwe smartphone gekocht op Marktplaats. Garantie ed zat er gewoon bij, geen enkel probleem. Enige verschil waren de 100e euros die ik bespaarde.

Maar goed, sommige mensen zijn gewoon wantrouwend en betalen graag extra veel. Naast dat, als je hem toch al in de winkel koopt, waarom in godsnaam bij een Apple winkel? Andere winkels met dezelfde 'garantie' bieden exact hetzelfde ding aan voor minder geld.. Mensen kunnen zoveel geld besparen als ze nu eens hun ogen openen.

En kom nu niet aan met 'EN ALS DE VERKOPER NU NIETS OPSTUURT?!?!?!?!?!', nou dan had je het moeten ophalen of betalen via PayPal.

Ik had het niet zozeer over Apple-winkels, maar over winkels die door Apple zijn goedgekeurd. Denk aan Amac, iCentre, MediaMarkt enzovoort. Dus daar waar je meestal aan de buitenkant zo'n logo ziet hangen van 'Apple Premium Reseller' of 'Apple Authorised Reseller'. Ik zou een product van Apple nooit kopen bij een winkel die deze certificering niet heeft. :puh:

En natuurlijk ben ik wantrouwend naar verkopers toe op Marktplaats enzo. Dat jij een goede ervaring hebt gehad met de aanschaf van een mobiele telefoon via zo'n dergelijke site wil niet zeggen dat anderen dat ook hebben. Lees vaak genoeg dat er weer eens iemand opgelicht is. Of het moet toevallig zijn dat een erkende webwinkel óók te vinden is op Marktplaats. Maar bij een gewone koper zou ik het echt nooit doen. Daar komen alleen maar problemen van.

Even voor de duidelijkheid, gezien de kleine lettertjes in je post: en wat nou als je gewoon veilig en wel je smartphone hebt opgehaald bij een koper, en pas enkele dagen later valt op dat het ding moeilijk doet? Denk daar maar eens over na. Ik zou er zelf niet intrappen, maar velen doen dat wel. Vooral zij die er al veel voor over hebben om zo goedkoop mogelijk een dure smartphone te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook even wat anders, winkels die door Apple zijn gekozen, hebben 99/100 dezelfde prijs omdat Apple deze zo stelt.

Overige 1/100 komt door de tijdelijke kortingen of producten die vervangen worden waarmee gestunt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Daar gaan we weer :7 Ik weet dat jij graag veel betaald, maar er zijn duizenden mensen die een telefoon bijv. van hun werk krijgen en deze gewoon nieuw verkopen op MP. Zo heb ik al enkele keren een nieuwe smartphone gekocht op Marktplaats. Garantie ed zat er gewoon bij, geen enkel probleem. Enige verschil waren de 100e euros die ik bespaarde.

Maar goed, sommige mensen zijn gewoon wantrouwend en betalen graag extra veel. Naast dat, als je hem toch al in de winkel koopt, waarom in godsnaam bij een Apple winkel? Andere winkels met dezelfde 'garantie' bieden exact hetzelfde ding aan voor minder geld.. Mensen kunnen zoveel geld besparen als ze nu eens hun ogen openen.

En kom nu niet aan met 'EN ALS DE VERKOPER NU NIETS OPSTUURT?!?!?!?!?!', nou dan had je het moeten ophalen of betalen via PayPal.

Uuuuuhm... oke. De 100 euro's besparen is niet het enige verschil. Het 2de verschil is dat er virussen op kunnen zitten, en dat ze tweedehands kunnen zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...