Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Uuuuuhm... oke. De 100 euro's besparen is niet het enige verschil. Het 2de verschil is dat er virussen op kunnen zitten, en dat ze tweedehands kunnen zijn

Mensen zoals jou moeten inderdaad niets via Marktplaats kopen. Die zien het verschil tussen een iPhone en een Nokia C2 nog niet... Alsjeblieft zeg. Een virus :7 Zou tweede hands kunnen zijn :7

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

  • 6 maanden later...

Lijstje heb ik gekopiert van Tweakers.

Ik zoek een?

Smartphone.

Wat is je budget?

Rond de €200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil.

Belangrijkheid:

1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken)

2. Niet vast lopen

3. Goede camera

4. Groot scherm (rond de 5")

5. Snel apps openen

6. Goede accu

7. Android

Wat heb je zelf al gevonden?

Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan?

Welke vragen heb je hier nog over?

Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken.

Een telefoon die wat over het budget mag er bii worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen.

Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag.

Nyltje

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt voor dat geld meer bang for buck als je een Chinese smartphone koopt(eigenlijk heb je dat bij elk budget tbh, maar de prijs/kwaliteit is enorm hoog bij jouw budget). Ikzelf heb een Xiaomi Redmi Note 2, een Redmi Note 3 is echter ook mogelijk met jouw budget. En dan heb je een telefoon die veel beter is dan de modellen die je hier voor dat geld kan kopen. Ik kan je alvast Banggood.com aanraden(douanekosten zijn mogelijk).

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zeiden ze ook wat over op Tweakers. Ook de Wileyfox Switft. Ik zit nu te vergelijken.

Hou wel rekening met ondersteuning. Xiaomi is een groot merk dat miljoenen smartphones verkoopt, dat gaat morgen niet failliet zijn en blijft ondersteuning bieden voor al haar modellen(in een beperkte tijd natuurlijk). Wileyfox is een ander verhaal. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Op tweakers staan ze zwart op wit (behalve prijs):

Wileyfox Swift:

http://tweakers.net/pricewatch/468607/wileyfox-swift/specificaties/

Xiaomi Redmi Note 3 32GB (je hebt ook nog een 16gb):

http://tweakers.net/pricewatch/473949/xiaomi-redmi-note-3-3gb-ram-32gb-rom-zilver/specificaties/

Oneplus X:

http://tweakers.net/pricewatch/466692/oneplus-x-zwart/specificaties/

http://tweakers.net/reviews/4252/oneplus-x-luxe-look-voor-weinig-euros.html

Qua filmpjes zie ik ze helaas niet tegen elkaar, maar 2 wel tegenover de Iphone 6s

de wileyfox zie ik alleen maar tegen anderen:

Ik zou zeggen: veel van dat soort vergelijkingen bekijken en de verschillen worden duidelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Na de hulp van de mensen op Tweakers is mij afgeraden om een Chinaphone te kopen. En ik denk dat dat voor mij beter is. Het is meer het risico en dingen die fout kunnen gaan, waarvan ik niks begrijp. Ook is Nederlandse garantie ook wel fijn. (met mijn eerste smartphone gebruik van gemaakt)(die ik nu heb) Welke raden jullie mij nu aan?

Als ik de Chinaphone in Nederland kan kopen met Nederlandse garantie zonder gedoe mag die ook gepost worden.

Lijstje heb ik gekopiert van Tweakers.

Ik zoek een?

Smartphone.

Wat is je budget?

Rond de €200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Ik wil graag een toestel dat niet vast loopt en een goede camera heeft. Apps zo snel mogelijk opstarten. Ook wil ik een telefoon die een qua accu een dag mee gaat. De schermresolutie maakt me niks uit, ik zie weinig verschil.

Belangrijkheid:

1. Goede kwaliteit (goed touchscreen kan tegen een stootje)(ik neem sowieso een hoesje) (ik ga hem 2/3 jaar gebruiken)

2. Niet vast lopen

3. Goede camera

4. Groot scherm (rond de 5")

5. Snel apps openen

6. Goede accu

7. Android

Wat heb je zelf al gevonden?

Het merk maakt me niks uit als hij maar hij maar aan de eisen voldoet. Zelf heb ik de Sony M4 en de Huawei P8 Lite gevonden, wat vinden jullie daarvan?

Welke vragen heb je hier nog over?

Graag wil ik weten welke telefoon jullie mij aanraden, en of de M4 of P8 Lite een goede keuze zou zijn. Ik zal de telefoon waarschijnlijk zo'n 2 á 3 jaar gebruiken.

Een telefoon die wat over het budget mag er bii worden gezet, misschien zou ik die nog kunnen overwegen.

Ik denk dat ik alle info heb gegeven, zo niet stel een vraag.

Nyltje

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zoek een:

Smartphone

Wat is je budget:

Rond de 350 euro.

​IJzen:

1. Android

2. Goede Camera met flits

3. Goed RAM geheugen liefst rond de 2GB

4. Vergelijkbaar met een Samsung S5 mini.

​5. Geen Samsung

6. Zonder abonnement

7. Rond de 5"

8. Moet tegen een stootje kunnen (liefst ook water dicht)

P.S. Omdat ik hem ook veel met het werk gebruik (zit in de Agrarische sector)

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik zat zelf te denken aan een:

Huawei P8 lite

Sony Z3 Compact

Waarom ik geen Samsung meer wil is omdat ik met de Samsung's teveel trammelant mee heb gehad,

heb al 2 Samsung smartphone's gehad allebei met een jaar kapot gegaan.

Ze hadden allebei de problemen dat ik niet meer kan bellen of sms'en simkaart lag het niet aan ander toestel deed het er wel goed mee.

Wat raden jullie me aan???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Merk:Geen Samsung, wel Android

Eisen:

-Moet tegen een stootje kunnen, liefst ook waterbestendig

-Moet minstens 1,5 jaar mee kunnen gaan

-Goede batterij

-Goed RAM geheugen

-Goede camera

-Geen abonnement

Prijs:Liefst 200 euro, mag iets duurder

Extra: Liefst te koop bij de Media Markt.

Alvast bedankt :)

Ik heb zelf ook even gekeken en kwam uit op Huawei P8 Lite, heeft iemand hier ervaring mee? Ohja, en is er goed hoesje te vinden?

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...