Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Welke telefoon raden jullie mij aan.

Liefst Touchscreen

Stanboy96 :cya:

Het eerst wat in mij opkomt Iphone. :7

Of de Samsung Star € 179. :tu:

Ik dacht ook al aan de Iphone, ik kan namelijk de 2G van mijn vader overnemen voor 0 euro :7 , maar is het een goede telefoon, want volgensmij kan je er bijv. niet mee filmen en ook niet bluetooth van die geluidjes mee verzenden...

Link to comment
Delen op andere websites

Welke telefoon raden jullie mij aan.

Liefst Touchscreen

Stanboy96 :cya:

Het eerst wat in mij opkomt Iphone. :7

Of de Samsung Star € 179. :tu:

Ik dacht ook al aan de Iphone, ik kan namelijk de 2G van mijn vader overnemen voor 0 euro :7 , maar is het een goede telefoon, want volgensmij kan je er bijv. niet mee filmen en ook niet bluetooth van die geluidjes mee verzenden...

als je de iphone van je vader kan krijgen, zeker doen!!! Je hebt applicaties waarmee je kan filmen en geluiden verzenden hoor :D

EDIT: als je wil, kun je ook de nieuwe Iphone3GS kopen (komt binnenkort uit), daar kun je standaard al filmpjes mee maken en MMS verzenden.

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Welke telefoon raden jullie mij aan.

Liefst Touchscreen

Stanboy96 :cya:

Het eerst wat in mij opkomt Iphone. :7

Of de Samsung Star € 179. :tu:

bij Kijkshop nu 129, zoals ik al ergens anders had gezegd in dit topic volgens mij :bonk: Niet vervelend bedoeld hoor, dat echt niet :*D Klik HIER! voor de aanbieding!

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je de LG KP500 Cookie aan :tu:

LG KP500 Cookie is niet zo'n goede GSM. :N

Met de minste aanraking gaat die al af en het pennetje is best wel k*t.

Samsung Star is beter volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht ook al aan de Iphone, ik kan namelijk de 2G van mijn vader overnemen voor 0 euro :7 , maar is het een goede telefoon, want volgensmij kan je er bijv. niet mee filmen en ook niet bluetooth van die geluidjes mee verzenden...

En dat heb je dus echt nodig op je gsm? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mobiel met Touch screen, beetje groter formaat en makkelijke besturing zodat alles makkelijk te vinden is. Ik dacht aan een LG Touch wat vinden jullie?

Is een HTC Touch misschien iets voor jou, of hou je niet echt van dat zakelijke? Hij heeft wel een mooi groot touchscreen. Klik hier voor de officiële website van HTC. Als je het niks vind is die LG Touch ook een goede keuze, het hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf hoeveel geld je wilt besteden. De Iphone is misschien ook nog een optie... Of de HTC/T-Mobile G1? HTC heeft over het algemeen ietwat grotere schermen en toestellen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie er een hoop leuke bijzitten, maar geld maakt niet zoveel uit. Een vriend van mij heeft een Iphone lijkt me ook nog wel wat.

Ik heb een Ipod Touch, wel wat kleine verschilletjes met de Iphone, maar hij is zijn geld zeker waard!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie er een hoop leuke bijzitten, maar geld maakt niet zoveel uit. Een vriend van mij heeft een Iphone lijkt me ook nog wel wat.

LG Prada misschien wat, LG Cookie of Samsung Star die pas een maandje ofzo oud is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...