Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Mijn gsm is sinds maandag naar de kl*ten, opeens werkte het scherm niet meer. :N

Nu gebruik ik momenteel m'n Nokia 6070 maar dat ding is hopeloos verouderd dus zoek ik een nieuwe, ik heb een budget van 150-160 euro. Ik zat te denken aan de LG KP500 want LG's hebben hele goede ontvangers en in dat boerengat waar m'n vader woont kan ik dat wel gebruiken. Maar wat denken jullie, alle goede voorstellen zijn welkom.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gsm is sinds maandag naar de kl*ten, opeens werkte het scherm niet meer. :N

Nu gebruik ik momenteel m'n Nokia 6070 maar dat ding is hopeloos verouderd dus zoek ik een nieuwe, ik heb een budget van 150-160 euro. Ik zat te denken aan de LG KP500 want LG's hebben hele goede ontvangers en in dat boerengat waar m'n vader woont kan ik dat wel gebruiken. Maar wat denken jullie, alle goede voorstellen zijn welkom.

grtz

Tom

Misschien is de LG Secret wel iets voor jou. Mooi strak mobieltje, goede camera, en zo als jij wil: een LG dus. Bovendien ook een gedeelte touchscreen. Ik zou zelf eerder voor de Secret gaan dan voor de Kp500, aangezien de Secret een betere camera heeft en er zijn er al heel veel die een KP500 hebben, dus ga eens voor wat anders zou ik zeggen! :tu: Maar die keus moet je natuurlijk helemaal zelf weten :D

De LG Secret kost trouwens via internet 159 euro. klik hier voor de site waar hij 159 euro kost en hem tevens kan bestellen. (was de goedkoopste die ik kon vinden, maar je beter misschien even verder zoeken!)

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn gsm is sinds maandag naar de kl*ten, opeens werkte het scherm niet meer. :N

Nu gebruik ik momenteel m'n Nokia 6070 maar dat ding is hopeloos verouderd dus zoek ik een nieuwe, ik heb een budget van 150-160 euro. Ik zat te denken aan de LG KP500 want LG's hebben hele goede ontvangers en in dat boerengat waar m'n vader woont kan ik dat wel gebruiken. Maar wat denken jullie, alle goede voorstellen zijn welkom.

grtz

Tom

Misschien is de LG Secret wel iets voor jou. Mooi strak mobieltje, goede camera, en zo als jij wil: een LG dus. Bovendien ook een gedeelte touchscreen. Ik zou zelf eerder voor de Secret gaan dan voor de Kp500, aangezien de Secret een betere camera heeft en er zijn er al heel veel die een KP500 hebben, dus ga eens voor wat anders zou ik zeggen! :tu: Maar die keus moet je natuurlijk helemaal zelf weten :D

De LG Secret kost trouwens via internet 159 euro. klik hier voor de site waar hij 159 euro kost en hem tevens kan bestellen. (was de goedkoopste die ik kon vinden, maar je beter misschien even verder zoeken!)

Ziet er inderdaad niet slecht uit, maar het moet geen LG zijn hoor alle merken zijn goed.

Kom net te ontdekken dat m'n stiefmoeder de zelfde heeft, en ik wil niet de zelfde gsm als m'n stiefmoeder (ik haat dat mens).

Bewerkt: door ~Victorious~
Link to comment
Delen op andere websites

Is misschien een beetje offtopic, maar ik heb een vraag over de InPhone 2G die ik waarschijnlijk over een maand krijg, ik heb gehoord dat je er niet mee kan filmpen, is dat zo? Of is er misschien een application waar je het toch mee kan krijgen??

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver mijn kennis rijkt over de iphone, kan je alleen maar fotos maken (tenzij je de nieuwe 3gS neemt)

Maar als je hem jailbreakt dan zijn er zat progamma's die vanalles met je iphone kunnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, toch nog even vragen of jullie nog voorstellen hebben voor me anders ga ik waarschijnlijk om die Cookie.

grtz

Tom

Ik zou niet voor Cookie gaan. :N

Ik ken mensen die de Cookie hebben en voor het minste dat je touch screen ergens tegen komt gebeurt er al iets.

Bovendien is dat pennetje heel onhandig.

Ik zou voor de Samsung Star gaan deze valt wel buiten de prijs categorie € 179 maar is veel beter en met solden zakken de prijzen ook.

Of de LG KS360 met toetsenbord en ook een touch screen voor nummers in tetikken slechts € 125.

Link to comment
Delen op andere websites

Is misschien een beetje offtopic, maar ik heb een vraag over de InPhone 2G die ik waarschijnlijk over een maand krijg, ik heb gehoord dat je er niet mee kan filmpen, is dat zo? Of is er misschien een application waar je het toch mee kan krijgen??

Stanboy96 :cya:

eehh, volgens mij zijn die er wel, maar ik heb een ipod touch, dus ik kan niet eens filmen :D gewoon ff kijke in de app store

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, toch nog even vragen of jullie nog voorstellen hebben voor me anders ga ik waarschijnlijk om die Cookie.

grtz

Tom

Ik zou niet voor Cookie gaan. :N

Ik ken mensen die de Cookie hebben en voor het minste dat je touch screen ergens tegen komt gebeurt er al iets.

Bovendien is dat pennetje heel onhandig.

Ik zou voor de Samsung Star gaan deze valt wel buiten de prijs categorie € 179 maar is veel beter en met solden zakken de prijzen ook.

Of de LG KS360 met toetsenbord en ook een touch screen voor nummers in tetikken slechts € 125.

ik zou ook niet voor de cookie gaan, bovendien is de Star bij Kijkshop nu 129 euro i.p.v 179 :tu: Klik hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm, toch nog even vragen of jullie nog voorstellen hebben voor me anders ga ik waarschijnlijk om die Cookie.

grtz

Tom

Ik zou niet voor Cookie gaan. :N

Ik ken mensen die de Cookie hebben en voor het minste dat je touch screen ergens tegen komt gebeurt er al iets.

Bovendien is dat pennetje heel onhandig.

Ik zou voor de Samsung Star gaan deze valt wel buiten de prijs categorie € 179 maar is veel beter en met solden zakken de prijzen ook.

Of de LG KS360 met toetsenbord en ook een touch screen voor nummers in tetikken slechts € 125.

ik zou ook niet voor de cookie gaan, bovendien is de Star bij Kijkshop nu 129 euro i.p.v 179 :tu: Klik hier!

Ik heb die LG KS360 bekeken en ik ben niet echt voor gsm's met een toetsenbord en die Samsung Star is over m'n budget aangezien ik hem in de winkel moet kopen. Die Samsung Star ziet er goed uit maar hij zou dan al 40-50€ moeten zakken in de solden en dat zie ik niet gebeuren.

Over de Cookie, ik heb wel gelezen dat je een screenlock kunt activeren???

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...