Jump to content

In welke InternetCommunity ben jij actief?


.Senne

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    3

  • Big Boss

    2

  • Wrieh

    2

  • .Senne

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTAforum.n, hyves, en soms youtube, maar bij youtube houd het op bij een reactie geven, heb geen vrienden ofzo op youtube :7

En soms het scooterforum, waar ik kan zien waar ik nou eigenlijk voor aan 't sparen ben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben trouw lid van gtaforums.com (met daarbij natuurlijk het aanverwante gtagarage) en gtaforum.nl, natuurlijk ook nog een account op youtube en netlog maar niet zo veel gebruikt.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een heleboel.

O.a. Gtaforum.nl (ofcourse :puh: ), Netlog... Nou ja... Echt actief ben ik er ook niet, soms log ik om de 2 weken eens in of zo, maar ik snap niet hoe mensen daar nu uren lang naar foto's kunnen kijken en hoe ze mensen blij maken door reacties op foto's te plaatsen en zo... Nou ja.

Ook nog rsnl.eu, habbers.nl (dacht ik toch :puh:) , Youtube kom ik ook nog wel zowat elke dag op (ik reageer dan nog liever op vids dan op een paar stomme foto's). en nog wat andere sites.

Ik ben eigenlijk op veel sites en forum geregistreerd... Maar actief, dat is een ander verhaal.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...