Jump to content

Verwijzingen naar GTA


thomas1010

Recommended Posts

In Cities:Skylines is er een chirp (een tweet in feite): "Mail-order babies available now, get your baby delivered today! #babiesovernight"

Als het goed is, is BabiesOvernight een reclamebedrijf op de San Andreas-radio, K-DST denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

Velen laten zich in hun doen en laten inspireren door de GTA-spellen. In Moskou moest de zogenoemde GTA-bende voor de rechter verschijnen. Waarschijnlijk hadden de medewerkers van de rechtbank nog nooit zelf GTA gespeeld, want de afloop was volledig in GTA-stijl: Schietpartij tussen GTA-bende en bewakers rechtbank Moskou: drie doden

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 20-3-2019 om 12:35, Platypus zei:

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus dan maar hier. :puh:

N.a.v. het drugsgeweld in Antwerpen onlangs, heeft het programma De Ideale Wereld een trailer gemaakt voor GTA Antwerp City:

 

Hahah ik moest hardop lachen. 

7 uur geleden, Phoenyxar zei:

Een sidemission in Just Cause 4 met betrekking tot treinen heeft de naam Wrong Side of the Tracks. Dit lijkt me toch een bewuste verwijzing.

Jammer dat de missie verder geen gelijkenissen toont met de San Andreas missie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Over het algemeen weet je wel wat je character uitspookt in GTA. In V krijg je niet alles mee (wat heeft Trevor uitgespookt voordat ie in enkel een onderbroek bijkomt boven op een brug in het midden van de stad?!) maar over het algemeen beheers je ook hun leven.

Maar hoe het leven van een NPC er uit ziet is over het algemeen vrij onbekend. Natuurlijk, je kan er eentje blijven volgen, maar dan weet je nog niet alles. Maar daar gaat verandering in komen:

 

 

Het verhaal van een NPC in een GTA-achtige game die besluit uit zijn sleur te ontsnappen. Bron Manners.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...