Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

ik zal hem zeker hebben,en over cambuur:ze doen toch alleen eredivisie clubs in fifa?
Als Cambuur wint van roda dan zitten ze in de eredivisie in het seizoen 09/10 en daar begint fifa 10 ook mee
Link to comment
Delen op andere websites

De game komt er sowieso, Cambuur of niet, ik wil hem hebben. Kom zelf ook uit Leeuwarden, maar ben opzich niet voor Cambuur. Feyenoord is mijn clubje :) Maar goed, het gaat me niet om de club, maar om de gameplay enzo. Ook moet er natuurlijk een leuke online functie inzitten, net als in Fifa 09. Ik schat de game ergens rond september.

Link to comment
Delen op andere websites

De game komt er sowieso, Cambuur of niet, ik wil hem hebben. Kom zelf ook uit Leeuwarden, maar ben opzich niet voor Cambuur. Feyenoord is mijn clubje :) Maar goed, het gaat me niet om de club, maar om de gameplay enzo. Ook moet er natuurlijk een leuke online functie inzitten, net als in Fifa 09. Ik schat de game ergens rond september.

voor de multiplayer doe ik het niet echt,ik doe het voor de coach mode en play like a pro.dat vind ik leuk.

en goed dat je voor feyenoord bent :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...