Jump to content

Rockstar komt met ''Agent''


FGras

Recommended Posts

Ik hoop voor de PS3 bezitters dat dit een vette game wordt. En ik hoop niet dat North hier weinig aandacht aan gaat besteden. Zal ook wel zuur zijn als je iemand bent die de hele tijd zat te schreeuwen dat de DLC's oneerlijk zijn. Is er een PS3 exclusive al 5 jaar in de maak :7. Maar ik denk niet dat deze game al 5 jaar in de maak is. Want toen was er nog geen PS3 :? .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop voor de PS3 bezitters dat dit een vette game wordt. En ik hoop niet dat North hier weinig aandacht aan gaat besteden. Zal ook wel zuur zijn als je iemand bent die de hele tijd zat te schreeuwen dat de DLC's oneerlijk zijn. Is er een PS3 exclusive al 5 jaar in de maak :7. Maar ik denk niet dat deze game al 5 jaar in de maak is. Want toen was er nog geen PS3 :? .

Het zou opzich kunnen, aangezien er al 5 jaar gewerkt wordt aan de aankomende MMO game APB, maar ik denk niet dat Rockstar North er zó lang mee bezig is. Volgens mij gaat het echt een top spel worden, want de game is bedacht en gemaakt door Sam & Dan Houser. Zij zijn enorm creatief :)

Als het maar niet Gta's plaats in neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Er zijn in totaal 2 DLC's voor de Xbox360 (Lost and Damned en Ballad of Gay Tony) en nu zullen ze nog een nieuw spel ook nog op de Xbox360 moeten maken? Niet alles is voor de Xbox360, nu zijn eens de PS3's aan de beurt.

soory voor of-topic

haas dat spel kan je in de winkel kopen de DLC niet,ik heb geen live dus kan ze ook niet kopen.

en heb geen zin ook om live te kopen voor een DLC want het gaat over het zelfde spel waar ik dus op ben uitgekeken.en DLC is geen heel spel hoor.en ik zeg toch niet dat ik het met de DLC eens ben dat hij alleen op de xbox komt :duh: ?dus ik zeg niet dat alles voor de xbox moet zijn :duh: .

maarja ik stop wel met zeiken want wie weet is het wel gewoon een k*t spel ook.

Als The Ballad of Gay Tony uitkomt, kun je TLAD en die TBOGT gewoon als DVD in de winkel kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

dat is wel een voordeel maar ik ga denk ik toch een ps3 kopen dus dan komt dit spel er waarschijnlijk ook bij als hij leuk is :Y

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

'Agent kan zo succesvol worden als GTA'

Uitgegeven: 8 juni 2009 10:41

Laatst gewijzigd: 8 juni 2009 10:42

AMSTERDAM - Tijdens de E3 persconferentie van Sony liet Jack Tretton weten dat Agent, een aankomende titel van Rockstar, exclusief zal verschijnen voor de PS3. Volgens de CEO van Take-Two, Ben Feder, zal deze PS3-exclusiviteit helpen bij de lancering van de franchise.

Daarbij weet Ben Feder te melden dat Rockstar North-oprichters Sam en Dan Houser de ontwikkeling van de game overzien, waardoor de kwaliteit gewaarborgd zal zijn. “Het is een A-team dat werkt aan een AAA-titel”, legt Feder uit. “Het onderwerp, de personages, het verhaal, de omgeving de achtergrond; alle elementen zijn aanwezig en het is zo’n rijke spelwereld.”

Feder laat daarbij weten waarom Take-Two ervoor heeft gekozen om de game exclusief naar de PS3 te brengen. Volgens hem zal de hulp van first parties, in dit geval Sony, opwegen tegen de grotere groep gamers die ze kunnen bereiken als ze de game naar meerdere platformen zouden brengen.

Zelfde formule als GTA

Take-Two gaat er dan ook van uit dat ze dezelfde ondersteuning krijgen als ze destijds kregen met GTA III, GTA: Vice City en GTA: San Andreas, die allemaal tijdelijk exclusief voor de PS2 uitkwamen en behoorlijk succesvol bleken.

“Wanneer je probeert een nieuwe franchise te lanceren, dan kan platformexclusiviteit daar zeker bij helpen. Het kan je het platform bieden dat je nodig hebt om met een exclusive te beginnen, op de juiste manier, met de juiste partner”, aldus Feder. “Exclusiviteit werkt wel degelijk.”

Feder is zich ervan bewust dat de PS3 minder heeft verkocht dan de Xbox 360 en de Wii, maar heeft veel vertrouwen in Sony. “Ik heb er veel vertrouwen in dat Sony de markt zal leiden, zoals ze dat altijd hebben gedaan”, legt Feder uit. “Hun console is een geweldig platform om voor te ontwikkelen en Agent is een pleidooi waarmee we ons vertrouwen tonen wat het platform kan doen.”

Klik hier voor de bron

Ik ben benieuwd naar deze game!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Er zijn in totaal 2 DLC's voor de Xbox360 (Lost and Damned en Ballad of Gay Tony) en nu zullen ze nog een nieuw spel ook nog op de Xbox360 moeten maken? Niet alles is voor de Xbox360, nu zijn eens de PS3's aan de beurt.

soory voor of-topic

haas dat spel kan je in de winkel kopen de DLC niet,ik heb geen live dus kan ze ook niet kopen.

en heb geen zin ook om live te kopen voor een DLC want het gaat over het zelfde spel waar ik dus op ben uitgekeken.en DLC is geen heel spel hoor.en ik zeg toch niet dat ik het met de DLC eens ben dat hij alleen op de xbox komt :duh: ?dus ik zeg niet dat alles voor de xbox moet zijn :duh: .

maarja ik stop wel met zeiken want wie weet is het wel gewoon een k*t spel ook.

nu kun je het wel in de winkel kopen :puh:

(sorry voor dubbel post, had ik niet door :()

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...