Jump to content
Joriz

Rockstar North maakt het actiespel Agent!


Zoals een jaar terug al in financiële cijfers terug was te vinden is Rockstar North van plan binnenkort een computerspel uit te brengen dat anders is dan de Grand Theft Auto serie. Vandaag zijn door Rockstar Games aan ons de eerste details bekend gemaakt. Het spel heet Agent en wordt dus gemaakt door Rockstar North, de makers van GTA. Het spel is volgens Sam Houser (één van de oprichters en bazen van Rockstar Games) het ultieme actiespel wat ze (Rockstar) al lange tijd wilden maken.

Het spel speelt zich af in eind jaren zeventig tijdens het hoogtepunt van de koude oorlog waar counter-intelligence, spionage en politieke moorden nog regelmatig gebeurden.

gallery_1_5_7783.jpg

Het spel komt exclusief uit voor de PlayStation 3 (het gerucht dat je er een nodig hebt voor toekomstige R* North spellen lijkt dus waar). Een releasedatum of verdere details zijn nog niet bekend. Hiervoor moeten we waarschijnlijk tot nog minimaal de herfst wachten. Houd GTAGames.nl in de gaten voor toekomstig nieuws over dit spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Balen dat hij alleen op de PS3 komt..

Ik twijfel tussen 80 GB PS3 en 60 GB XBOX 360 Pro ^_^

Waarom niet de XBOX360 Elite dan(120GB) ^_^ ,

heb ik ook, wel geen Agent maar dan heb je de DLC's

(en laat hier AUB geen discussie over consoles uit verdervloeien :duh: ).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Balen dat hij alleen op de PS3 komt..

Ik twijfel tussen 80 GB PS3 en 60 GB XBOX 360 Pro ^_^

Waarom niet de XBOX360 Elite dan(120GB) ^_^ ,

heb ik ook, wel geen Agent maar dan heb je de DLC's

(en laat hier AUB geen discussie over consoles uit verdervloeien :duh: ).

nee maar het gaat hiero over agent en die wordt PS3 exclusive so..., ik stel voor dat jr gaat voor de nieuwe 120gb "dunne" versi en dpsn kost niks hehe (internet is nie gratis, psn wel )

Bewerkt: door stano666

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel raar dat alle x-doos'ers nu gaan janken dat ze geen ps3 hebben. Jullie hebben als het goed is 2 episodes voor GTA IV. Dat heb ik liever dan dat ik Agent heb, hoewel we er nog weinig van weten, maar toch.

Verder ben ik wel benieuwd naar dit spel, maar ik heb zojuist een nieuw pc dus ik denk dat hij niet voor mij is weggelegd. Heel misschien dat mijn broertje zo wordt opgegeild dat hij hem voor de ps3 wil, maar ik niet. :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel raar dat alle x-doos'ers nu gaan janken dat ze geen ps3 hebben. Jullie hebben als het goed is 2 episodes voor GTA IV. Dat heb ik liever dan dat ik Agent heb, hoewel we er nog weinig van weten, maar toch.

Verder ben ik wel benieuwd naar dit spel, maar ik heb zojuist een nieuw pc dus ik denk dat hij niet voor mij is weggelegd. Heel misschien dat mijn broertje zo wordt opgegeild dat hij hem voor de ps3 wil, maar ik niet. :N

:schater: Ik heb misschien één lid zien zeiken dat hij geen PS3 heeft, voor de rest kijkt geen enkele 360'er naar dit spel om want wij zijn ons nog aan het bezighouden met EfLC :sigaar: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ hierboven :OWNED !!! En toen werd bekend dat ze ook op de ps3 kwamen.

Ik weet niet precies wat ik van dit spel moet denken, maar als t een gta kloon word koop ik m zeker niet :7

Maar als er veel actie inzit, zou dat nog wel kunnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hierboven: OWNED, ik heb hem al uit. Wel als we ons zo gaan gedragen komen we echt ver.

Ik volg Agent wel omdat het een R* spel is, maar ik keek al zowieso niet zo uit naar het spel, gewoon omdat het een verhaal is over het 'goede', of toch niet? We zullen het wel eens te weten komen, maar hier ga ik toch echt geen PS3 voor kopen hoor :7 .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...