Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

@ Sprunk:

Moeten de DS-bezitters maar dat spel kopen. Zo goed verkocht CW niet op de DS, dus nu gaan ze het maar weer proberen op de PSP, omdat dat wel een succes was met de vorige delen. DS heeft nou eenmaal een andere doelgroep.

Idd. Ik vindt de DS zelf een grote flop, alle kleine kinderen van 4-7 hebben zo'n DS. En R* heeft ook nog een GTA uitgebracht op de DS, wat moeten die kleine kinderen nouw met GTA. de andere spelletjes van de DS zijn ook een grote flop, er zijn niet zoveel spelletjes verkocht van de DS. vergelijken met de PSP zijn er veel meer spellen verkocht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Sprunk:

Moeten de DS-bezitters maar dat spel kopen. Zo goed verkocht CW niet op de DS, dus nu gaan ze het maar weer proberen op de PSP, omdat dat wel een succes was met de vorige delen. DS heeft nou eenmaal een andere doelgroep.

Idd. Ik vindt de DS zelf een grote flop, alle kleine kinderen van 4-7 hebben zo'n DS. En R* heeft ook nog een GTA uitgebracht op de DS, wat moeten die kleine kinderen nouw met GTA. de andere spelletjes van de DS zijn ook een grote flop, er zijn niet zoveel spelletjes verkocht van de DS. vergelijken met de PSP zijn er veel meer spellen verkocht.

Je verward mij.

Maar als ik je begrijp in vergelijking met de PSP heeft de DS Inderdaad meer spellen verkocht.

Maar dat kwam doordat de DS was iets nieuws, En Nintendo liet iedereen geloven dat ze het MOESTEN Hebben anders was je niks. En dan brachten ze een paar nieuwe soort spelletjes uit die je gewoon daarvoor in een boekje kon kopen.

En ja natuurlijk het feit dat een jongetje een ander jongetje met een DS ziet. Vind het zo leuk dat hij zijn ouders kapot zeurt, Die ouders kopen dan een DS voor hem, Kind ziet leuke spelletje, kind zeurt ouder koopt. Zo ging het ook in mijn jeugd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...