Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!


gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vindt het een slecht idee.

PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.

En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.

En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars. :t

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vindt het een slecht idee.

PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.

En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.

En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars. :t

Eens. CTW moet gewoon op de DS blijven, al is het wel leuk voor de PSP bezitters.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Word denk ik geen 3D, anders moeten ze de hele wereld opnieuw maken.

Waarom opnieuw maken? Ze kunnen toch Liberty City van GTA IV poorten naar de PSP, dat hebben ze ook met LCS en VCS gedaan.

En als ze dan toch aan het poorten zijn, dan meteen maar het meest westelijke eiland uit GTA IV er bij doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Word denk ik geen 3D, anders moeten ze de hele wereld opnieuw maken.

Waarom opnieuw maken? Ze kunnen toch Liberty City van GTA IV poorten naar de PSP, dat hebben ze ook met LCS en VCS gedaan.

En als ze dan toch aan het poorten zijn, dan meteen maar het meest westelijke eiland uit GTA IV er bij doen.

En dan ook gelijk nieuwe missies erbij? Ik denk het niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ze moeten wel erg goed hun best doen. Als ze er niets aan veranderen en het niet 3D gaan maken. Denk ik dat het een grote FAAL word. Het benut niet wat de PSP kan. En de meeste psp gamers zijn er dan ook veel van gewend.

EDIT:

Aldus ik :puh:

EDIT II:

Dit heb ik ook nog gevonden, misschien goed nieuws:

De PSP-versie zal beter betere graphics (voornamelijk de animaties krijgen een beurt) en nieuwe missies bevatten, zo meldt de ontwikkelaar.

Bewerkt: door WaRioRZ

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mh, ik heb dan wel geen psp, maar ik vind dat 3D hier toch wel een vereiste is. Een top down view voor een PSP is behoorlijk falen IMHO, zeker als je kijkt naar wat de PSP kan.

Normaal doe ik hier niet aan, maar dit is +1 waard.

Ik vindt het een slecht idee.

PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.

En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.

En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars. :t

Waarom zou de PSP geen gta extra mogen krijgen? De Nintendo fans zijn nu gesust, nu krijgen de PSP fans iets, iedereen tevreden, lijkt me? Waarom zou een game van de PSP een game van de DS verpesten? Dat is toch onzin..

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mh, ik heb dan wel geen psp, maar ik vind dat 3D hier toch wel een vereiste is. Een top down view voor een PSP is behoorlijk falen IMHO, zeker als je kijkt naar wat de PSP kan.

Normaal doe ik hier niet aan, maar dit is +1 waard.

Ik vindt het een slecht idee.

PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.

En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.

En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars. :t

Waarom zou de PSP geen gta extra mogen krijgen? De Nintendo fans zijn nu gesust, nu krijgen de PSP fans iets, iedereen tevreden, lijkt me? Waarom zou een game van de PSP een game van de DS verpesten? Dat is toch onzin..

Ik zeg niet dat die de game van de DS verpest.

Ik denk alleen dat de sfeer uit de game weg gehaald door die 3D cutscènes en dat het op de PSP allemaal houterig wordt.

Vond die cartoonachtige cutscènes veel leuker. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mh, ik heb dan wel geen psp, maar ik vind dat 3D hier toch wel een vereiste is. Een top down view voor een PSP is behoorlijk falen IMHO, zeker als je kijkt naar wat de PSP kan.

veel 2D psp spelletjes zijn best sellers, kijk naar patapon en locoroco...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

So? Ze hebben toch nog genoeg tijd...

De herfst komt er al heel snel aan, dat is al over 4 maanden.

Ze moeten in die 4 maanden eerst het spel nog op bugs testen en daarna moeten ze ze natuurlijk er ook nog voor zorgen dat ze een vooraadje aan games hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die spelletjes kan je niet vergelijken met Gta..;) Het moet zoiets worden zoals LCS/VCS..:)

eerlijk gezegd vond ik die 2 wel de slechste GTA's van allemaal, oei wat was dat lelijk :O

trouwens, GTA1 en 2 en advance en london waren ook 2D... dus je kunt het wel vergelijken met GTA...

alleen jij hebt die eerste spelletjes niet mee gemaakt dus kun je het ook niet weten ^_^

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA IV? Ehmm.. Error. GTA IV draait nog nieteens soepel op de meeste PC's, en zal ook zeker niet zomaar even geport worden naar de PSP. Die twee dingen zijn gewoonweg niet te vergelijken. De PSP is een handheld, de PlayStation 2 kan nog meer aan.

Mij klinkt het nieuwe in ieder geval goed in de oren, en ik heb het volste vertrouwen dat Rockstar alles op de PSP goed en wel weet te over te zetten. Het onderste menuutje met bijvoorbeeld de radar en wapen kan gemakkelijk in het normale venster, zoals bij Liberty- en Vice City Stories. Verder lijkt me het stelen van auto's en taxi aanroepen meer IV style te worden; gewoon automatisch. Daarnaast heb ik m'n twijfels over het TPV view, ik denk dat ze dat niet gaat lukken. Dat lijkt me iets te veel werk, gezien veel dingen opnieuw zullen moeten. Daarnaast is CTW meer arcade gericht, en niet zozeer als een grafisch hoogtepunt. Gezien het daarop gebouwd is denk ik dat ze dat niet zomaar gaan weggooien. Maar CTW is in 3D opgebouwd, dus wie weet..? Daarover kunnen we blijven twisten; het beste is gewoon wachten op Rockstar met wat screenshots of informatie. Ik heb genoten van LCS en VCS, en ik heb m'n volste vertrouwen in dat CTW @ PSP ook een topper wordt. Niet geheel mijn sfeertje, maar het kan erger. :)

Daarnaast nog even een kanttekening voor de mensen die 2D lopen te roepen, oa FGras hierboven, zelfs 2 en London zijn geen 2D, maar 3D met een vogelperspectief.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...