Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

Op school, als we te laat komen, worden we opgeschreven, en moeten we vrijdag middag nakomen, en dan de werkplaats schoon maken en zo'n dingen, best klote.

Of een keer moest ik corvee doen en moet je 's morgens vroeg naar school komen en schoonmaken, en precies vlak ervoor de school begint, dus ziet iedereen je schoonmaken :puh: .

Maar was niet gekomen, toen niks meer van gehoord :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben van school verwijdert. In overleg met me moeder omdat ik een stoel naar een lerares haar hoofd had gegooid. Was haard eigen schuld aangezien ze mij persoonlijk ging aanvallen met een paar dingen. En ik moest een keer 200 keer iets opschrijven. Daarna had ik gruwelijk pijn in me klauwen ...

Link to comment
Delen op andere websites

alleen een keer een heel engels verhaal 3x moeten overschrijven :ch: Alleen omdat we van die meisjes zaten te spanken met postelastieken, wanaar ze ons gingen vernaaien bij de lerares :{ "jullie krijgen een flink portie strafwerk waar je het hele weekend zoet mee bent"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg je dit is één van de ergste dat er bestaat => een heel hoofdstuk uit een woordenboek overschrijven.

Als ik eraan terugdenk doet m'n pols nog altijd zeer.

Kwam eigenlijk doordat ik prikkelbaar was, m'n oom was net dood en dan beginnen ze te zagen dat ik m'n taak Frans niet maak.

Voor de rest ben ik altijd een braaf jongetje, geen straffen. Heb dit jaar zelfs geen nota's gekregen.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

een keer had ik op een jongen gespuugt, omdat we ruzie hadden, was nog in de peuterklas ofz, als straf moest ik van de juf voor in de klas in de melkbak spugen, net zo lang tot ik er genoeg van had, de schaamte... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ben van school verwijdert. In overleg met me moeder omdat ik een stoel naar een lerares haar hoofd had gegooid. Was haard eigen schuld aangezien ze mij persoonlijk ging aanvallen met een paar dingen. En ik moest een keer 200 keer iets opschrijven. Daarna had ik gruwelijk pijn in me klauwen ...

Haha, ook last van woedeaanvallen? Ik ben het meestal met de leerlingen eens en zulke straffen voer ik niet uit. Als er iets over mij gezegt word dan ga ik er tegenin, docent of niet.

Bij ons op school zijn ze echt mild met straffen, 1 uurtje skippen is 2 uur nablijven, en bij dat nablijven doe je geen reet en kloot je alleen maar, bij 5 keer te laat krijg je een vierkant rooster wat 9 vna de 10 keer ook neit gebeurt, ik heb dit jaar zo'n beetje alle straffen gehad.

Eruit gestuurt(vandaag weer)

Nablijven(heb denk ik 25 uur 'gezeten' dit jaar)

Vierkant rooster(dat is in totaal 9 uur nablijven en het was omdat ik 22 uur gym geskipt had)

Geschorst(gevochten)

Ik begin nogal snel met vechten, heb dit jaar 4 keer gevochten en in voorgaande jaren ook nog.

Volgend jaar meot ik wss naar sova training, waarvan ik zeker neit het idee heb dat het gaat helpen maar goed

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben zelf ook nog wel redelijk braaf maar ik heb eens met iemand anders meegemaakt dat iemand in het thee of koffie kopje ging spugen ( toen ze het natuurlijk niet in de gaten had ) en ze dronk het ook nog op ook onder het gelach in de klas, bah dat was best wel ranzig.

maar uiteindelijk werd de persoon geschorst die in het kopje heeft gespuugd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...