Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

Mijn ergste straf was 4 kantjes vol schrijven met een lange zin (Weet niet meer wat)

Was in groep 7, zit nu in de 3e klas, over 8 weken 4e.

Dat was omdat ik voor school(buiten schoolterrein) aan het fietsten was.

En dat mocht dus niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

10 minuten nablijven bij Nederlands

Dat was zeker wel heel zwaar xD

Ik moest trouwens ook een keer de hele kantine schoon maken.

Kun je precies zien wie wat gegeten heeft.

Ligt er allemaal nog. (Verpakkingen)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ergste straf was dat ik een week was geschorst en 2 (vrije dagen) op school moest nablijven van half 9 s'ochtends tot en met half 5 s'middags. Reden hiervan was dat iemand mij had geslagen en ik dus uit zelfverdediging terug ging slaan. Alleen waren er een paar nare jongens die zeiden dat ik was begonnen met het gevecht en zo is die straf dus terecht gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

pfoe,

uhhm heel wat

in groep 8, 1 week geschorst omdat ik de leraar uit ging schelden en hem probeerde aan te vallen.

in klas 1, 2 weken geschorst vanwege vechten.

in klas 2, heel schooljaar gebannd uit geschiedenis omdat ik de leraar een vuile ter*ng hond noemde.

in de 3e klas ( dit schooljaar ), 3 weken geschorst voor het laten overstromen van 5 toiletten.

enne, ja heel veel nablijven voor het niet maken van huiswerk, niet op tijd komen, en schijt hebben aan de leraren.

cya!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn straffen :

Er uit gestuurt : Terug schreeuwen naar meester , dingen gooien

Nablijven : Ruzie's met leraren , te vaak te laat , absent

Bijna geschorst (dit is een rare) :

Dus ik sta in de gang , loopt een meester van mij langs . Ik stond tussen 2 kluisjes met mijn vrienden te praten ineens komt hij op mijn rug tikken omdat hij erlangs wilt. Ik keek ff raar want ik schrok zeg maar , 5 min later doet hij het weer en ik keek weer raar want ik dacht hea : hij is toch net langs geweest.

Dus hij word zomaar boos begint te schreeuwen en ik moest mee naar de directeur. Ik had geen idee wat ik had gedaan. Dan zegt hij iets onduidelijks over : dat ik hem smerig aankeek omdat hij homo was :duh: Ik wist toen nog niet eens dat hij homo was, toen kwam ik er pas achter en het kon mij alsnog niks schelen.... Jaahhh :D

Bewerkt: door d0m1n4t0r
Link to comment
Delen op andere websites

De wc's schoonmaken, omdat ik boven stond (wat wel mag op school) en er 2 mensen naar de wc renden (vonden ze leuk dacht ik :7) en de conciërge dacht dat ik ook meedeed moest ik alles schoonmaken en die andere kloothommels niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, dat is nog eens een straf, had ik die maar :puh:

Mijn ergste straf, pfoe, ik denk die hele lernbox van duits 3 keer overschrijven (en niet zoals Nickfailage, ik had 2 dagen daarna gewoon een onvoldoende voor die toets xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...