Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

Ergste straf die ik ook heb gekregen .. Ja dan moet ik eventjes bedenken hoor.

Opzich ben ik een jongen die nooit echt hele zware straffen heeft gekregen maar af en toe deed ik wel iets

wat niet mocht en werd ik dus ook gelijk betrapt.

de ergste straf die ik ooit heb gekregen is dat ik 2 á 3 maanden in de avond niet naar buiten mocht gaan, dan kan je bedenken van ' Dat is toch mooi, lekker computeren of Playstation'en '

Maar zo ben ik juist niet en dat weten mijn ouders ook wel, ze weten dat ze me hebben als ik niet naar buiten mag, aangezien ik de meeste tijd lekker buiten aan het voetballen of hangen ben.

Ik kreeg die straf aangezien ik op dat moment 7 onv. op mijn rapport stond, ik moest ze proberen allemaal weg te werken voordat ik weer helemaal naar buiten kon, het is uiteindelijk gelukt met 1 onv. te slagen naar de volgende klas.

Op school krijg ik nooit straf eigenlijk, na zo'n 4 jaar op de middelbare school te hebben gezeten ben ik er maar een paar keer uitgestuurd, daar heb ik dus nooit een hoge straf bij gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

2x 2 uur lang op de gang staan(geen duidelijke plek.. dus lopen, heb hele school gezien XD)

reden: allebei eten/drinken in het NASK lokaal(kan ik er wat aan doen dat die pauzes te gezellig zijn om dat te doen??

LoL

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er dit jaar 3x uitgestuurd, 2x zonder dat ik straf kreeg en 1x moest ik mijn ouders vertellen dat ik onrustig was geweest, en van hun reactie een half a4´tje typen. Ik heb dit wel gedaan maar nooit ingeleverd. Hij vroeg er niet naar.

Verder ook nog te vaak mijn boeken vergeten of huiswerk niet af bij heel veel vakken, waar dus ook een stuk overschrijven op staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik had onze Franse lerares eens schrik aangejaagt door een CD van Metallica in de CD-Speler had gestopt, in plaats van de CD met de Franse les erop xD. Ze kon er wel om lachen en gelukkig geen straf gehad :D.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb eens 10 cursusbladen moeten schrijven

ik kwam gewoon de klas binnen smiddags en smeet mijn cola flesje naar mijn bank toe (de leraar vind dat niet erg :puh:) en hij spatte open op de vensters en op 2 leerlingen (dat vond hij dan wel weer erg :-( )

Link to comment
Delen op andere websites

Pas geleden was ik in de les een rite aan het tikken voor de muziekles daarna, enkel kon ik er niet mee stoppen en heb ik daarna 1 lesuur zitten tikken. Ik mocht niet stoppen, stel je voor 3 kwartier tikken op tafel met je vingers. Niet goed voor je nagels :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

2 Weken vierkant rooster. 25 Uur nakomen dus. Heel de tijd strafwerk schrijven. Ik had iemand van de trap geduwd, hij peste een maat van me, voor niks. Achteraf had ik hem beter niet van de trap geduwd, hij viel op zijn hoofd en het gevolg was een gebroken neus en een hersenschudding. Ik heb er aan de ene kant wel spijt van, maar hij moet aan de andere kant van mijn maten afblijven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik deed dit op de basisschool: graffitie getekend samen met 5 andere leerlingen

de straf was van 3.15 t/m 5 uur nablijven en de rommel opruimen

verder nog niet nagebleven op de middelbare school

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest een keer met vrienden in groep 8 in de middag pauze (1 uur) nablijven en ook na school nog heel lang (3uur ofzoiets) omdat we zo'n jochie in elkaar hadden gemept, terwijl hij zelf begon :ch: Maar hij werd voorgetrokken ofzo omdat hij een ziekte had aan zn been, terwijl ie er prima op kon lopen. Hij schopte ons eerst ook met een soort scheenbeschermer die hij omhad van heel hard kunststof... au :{

Ik kan me nog die face van de meester herinneren, echt knalrood van woede. Hij had ook een jochie uit groep 5 aan het janken gemaakt, omdat ie dacht dat hij ook wat had gedaan, terwijl dat niet zo was. Zielig :{

Bewerkt: door GTA4gamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...