Jump to content

Ergste straf die je ooit hebt gehad


Bayside

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • PowerPats

    2

  • Dr.Oppai

    2

Een klootzak over de tafel gesmeten middelfinger naar een juf op steken= nablijven

Diezelfde klootzak zecht: wij hadden een hond en die heette Rambo. Ik zeg mooi voor je.

ik= nablijven en zo maar door

claud :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Op de gang vragen wie er mee doet met de Natuur- Scheikunde leraar in elkaar slaan, sarcasme natuurlijk, (wat een hufter is dat) terwijl diezelfde leraar ongemerkt achter je loopt. Nja, hij deed alsof hij het niet gehoord had maar volgens mij hoorde ie het wel.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

- Eens 2 uur buiten in de gang staan.

- 150 keer schrijven "Roken is een dwaze bezigheid, en is slecht voor de gezondheid" omdat ik betrapt was met roken achter de fietsenstalling tijdens de pauze. Erna 300 keer omdat ik voor de 2e keer betrapt was.

Verder kan ik nog een hele rij opsommen maar daar ga ik me niet mee bezighouden.

Link to comment
Delen op andere websites

- Eens 2 uur buiten in de gang staan.

- 150 keer schrijven "Roken is een dwaze bezigheid, en is slecht voor de gezondheid" omdat ik betrapt was met roken achter de fietsenstalling tijdens de pauze. Erna 300 keer omdat ik voor de 2e keer betrapt was.

Verder kan ik nog een hele rij opsommen maar daar ga ik me niet mee bezighouden.

Bij mijn school mag dat gewoon, ikzelf doe niet aan het roken maar ik zie best wel veel leerlingen uit de 1e/2e roken. Bij mij in m'n klas rookt er ongeveer 12 van de 25 leerlingen, en mijn klasgenoten zijn pas een jaartje of 13/14/15 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een week lang mijn vieste groenten alleen op eten.

Zonder aardappels :kots:

Ik heb ook wel een huis Arrest gekregen voor een maand.

Maar de volgende dag mocht ik alweer naar buiten :7

En een keer was mijn moeder heel boos, Toen smeet ze een R/C auto van mij kapot :N

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zwaarste straf is : 2 dagen in het school overnachten terwij er niemandt is behalve alle leerkrachten die bij elkaar slapen + mij

Dzt is goor want : in mijn school zijn er minstens 70 leerkrachten waarvan de helft niet zag waar ik lag , want ik zat in een hoekje omdat die dikke madam en mevrouw de tuitelaar weer eens speciaal moesten en zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...