Jump to content

Beste GTA


Grand Theft Auto TOM

GTA  

287 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA vindt jij de beste?

    • Grand Theft Auto
      1
    • Grand Theft Auto: London 1969 en 1961
      2
    • Grand Theft Auto 2
      7
    • Grand Theft Auto III
      5
    • Grand Theft Auto: Vice City
      53
    • Grand Theft Auto: San Andreas
      127
    • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
      4
    • Grand Theft Auto: Vice City Stories
      3
    • Grand Theft Auto IV
      58
    • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned
      4
    • Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony
      21
    • Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      1
    • Grand Theft Auto V
      2


Recommended Posts

  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    7

  • Guardian1980

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • Bassieboy35

    3

Grand Theft Auto IV

Ik moet zeggen dat ik wel erg veel lol heb gehad aan SA wat ik erg heb gemist in GTA IV. Maar het realistische, gameplay, graphics en de Multiplayer maken het samen wel een topgame. Om SA een beetje te laten herleven heb ik laatst nog Saints Row 2 gespeeld om nog een beetje een soort van gta te hebben met hoge funfactor.

Hopelijk wordt de volgende game ook zoals GTA IV alleen met dan wat meer mogelijkheden en een betere Multiplayer (i.v.m. connectieproblemen).

Link to comment
Delen op andere websites

GTA:SA, omdat de sfeer, de omgeving, de nummers op de radio zenders... gewoon alles bij elkaar past! :tu: Als ik nu bijvoorbeeld een nummer op Radio Veronica hoor dat ook in GTA:SA zit denk ik wel terug aan de tijd dat ik heel veel SA speelde.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV: het hoofdpersonage is een van de beste in de game-industrie vind ik, de multiplayer is fantastich en met de Euphoria engine, ziet het spel en is het spel geweldig.

GTA IV :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een hele hele hele lastige poll. Het is echt een héle moeilijk keuze, maar ik zal toch mijn oordeel proberen te verduidelijken:

- GTA 3: Geen mening. Heb de game niet kunnen uitspelen, en had er opzich niet zo'n zin in.

- GTA Vice City: Een game die sfeer ademt. Geweldig! Maar als je er nu zo achteraf op terugkijkt: Weinig mogelijkheden, geen vliegtuig etc. Voor die tijd geweldig, maar als ik er nu over zou moeten oordelen...

- GTA San Andreas: Ongetwijfeld de beste GTA, met de meeste mogelijkheden, de ongelofelijke gameplay, ongelofelijke omvang (3x zo groot als VC volgens mij :) ) en natuurlijk kon je vliegen en dat was geweldig. En de meeste missies. Volgens mij +100

- GTA LCS: Ook niet kunnen uitspelen, maar het was wel een toffe game. Niet zo zeer dat ik het in de Top 3. zou gooien, helaas.

- GTA VCS: Dit beschouw ik als de opgepoetste Vice City van 2007. Een hele mooie port naar de PSP, en zeker heel erg tof, alleen Vice City beschouw ik toch als de betere. Dit is de soort ''Revolutionaire'' versie van Vice City. De ''kleine broertje'', ''remix''.

Het origineel was beter

-GTA IV: Ongetwijfeld een GTA die zeker in de Top.3 thuishoort. Het gaf een nieuwe betekenis aan het woord ''Free Roaming''. Een hele realistische FR game, graphics zijn +++ Het is een nieuwe gedeelte in de GTA genre.

Top 3 = dus:

- 1. GTA San Andreas

- 2. GTA: IV

- 3:- GTA: Vice City

Link to comment
Delen op andere websites

Gta san andreas

Misschien niet de beste gta in graphics, maar in alle ander opzichten is deze game het beste. De map is heel erg groot waardoor je er heel lang over doet om alles uit te zoeken. Ook zijn er verschillende steden die elk een compleet verschillende sfeer hebben en de zijmissies zijn leuker. Daar komt ook nog bij dat er leukere wapens bij zitten, meer mods er voor beschikbaar zijn en dat cj gewoon veel cooler is. Ook heb je in gta san andreas het leger, wat je in IV niet hebt en je hebt hele grote vliegtuigen die heel erg cool zijn.

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zijn eigen tijd vind ik GTA SA echt de beste. Als je rekent dat je veel meer kan in SA, je hebt verschillende type land, je kon vliegen en de missies waren ook wel een uitdaging, zoals de races (wat je van IV niet echt kunt zeggen).

Kijk GTA IV heeft nu een hele mooie graphics en physics engine, maar zonder dat blijft er alleen een geweldig verhaal over.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg goede keuzes, hoor! Vind ik tenminste zelf. Ik had al verteld dat GTA IV volgens mij de beste is, maar als je het bekijkt met bijvoorbeeld mods... superveel!!! Dus ik kies dan toch liever voor GTA SA, maar voor de zekerheid maak ik een lijstje met volgorde van beste GTA die ik ooit heb bespeeld!

1. GTA SA

2. GTA IV

3. GTA LCS

4. GTA VCS

5. GTA 3

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen stemt of course op GTAIV, maar ik heb op London gestemd, waarom? Nou, London heeft een geweldige sfeer, ben ik achter gekomen, en het is de laatste GTA die ik gespeeld heb.. ik vond dat niets tekort kwam! Zeer mooi..

Opmerking: Je mist Grand Theft auto Advance

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...