Jump to content

Beste GTA


Grand Theft Auto TOM

GTA  

287 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke GTA vindt jij de beste?

    • Grand Theft Auto
      1
    • Grand Theft Auto: London 1969 en 1961
      2
    • Grand Theft Auto 2
      7
    • Grand Theft Auto III
      5
    • Grand Theft Auto: Vice City
      53
    • Grand Theft Auto: San Andreas
      127
    • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
      4
    • Grand Theft Auto: Vice City Stories
      3
    • Grand Theft Auto IV
      58
    • Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned
      4
    • Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony
      21
    • Grand Theft Auto: Chinatown Wars
      1
    • Grand Theft Auto V
      2


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • myron.b

    7

  • Guardian1980

    6

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • Bassieboy35

    3

  • 3 weken later...

Ik kon niet goed kiezen tussen VC en SA.

Toen ik GTA SA uitspeelde vond ik dat erg jammer.. wat mij betreft mocht de storyline 2x zo lang zijn..(er mag ook wel een vervolg op SA komen, of een SA stories. Omdat je niets weet van Brian en CJ's vader..)

Ik heb toch voor VC gekozen omdat het sfeertje gewoon goed is en ik de jaren 80 wel wat vind hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV gekozen, het overklast SA gewoon,

wel jammer dat er zo weinigte doen is na de Storyline,

die trouwens ook iets langer mocht zijn.

Voor mij blijven VC, SA en 4 de beste GTA's en het zou me verwonderen

mocht iemand iets anders kiezen, maar in IV voel je tenminste je persoon

leven net als de voertuigen, in de III-era is je auto net een baksteen op wielen :duh: ,

wat het nog dommer maakt is het feit dat de ophanging samen met de motor, wielen en uitlaat

samenhoort en de carosserie hier los van, resultaat: in een bocht en erna zie je de uitlaat

in de knalpot heen en weer zwieren :ch: , doe mij dan toch IV, waar ik dit niet moet aanmerken ^_^ .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV gekozen, het overklast SA gewoon,

wel jammer dat er zo weinigte doen is na de Storyline,

die trouwens ook iets langer mocht zijn.

Nee , ik vind niet dat gta Iv de beste gta is . Mss van graphics wel , en het uit je auto vliegen ook , maar het is zo realistisch dat het onrealistisch word . En saai ; doffe kleuren , .... Nee , geef mij maar gta sa of vc

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, de beste gta? Dat is nogal moeilijk. Het liefst zou ik natuurlijk een combinatie willen zien van GTA IV en GTA: San Andres, maar die is er (nog) niet. Dan zou ik dus moeten kiezen tussen GTA IV en GTA: San Andreas.

GTA:San andreas heeft een grote wereld, daar ben ik blij om. Maar dan vind ik dat de ruimte wel goed moet worden benut, aangezien 2/3 één groot open veld was van zand, bomen, bergen én bos. In die open vlaktes kan je vrijwel niets doen, daardoor ben je toch genoodzaakt om in de drie grote steden te blijfen zodat je genoeg te doen heb. Dat maakt wel weer de wereld een stuk kleiner, en dat is jammer.

De mogelijkheden in GTA: SA zijn heel uitgebreid. Van massamoorden tot uitgaan met vrienden, van een blowjob krijgen tot de pooier zijn, werkelijk alles kan. Wat het ook echt leuk maakt is het feit dat er in GTA vliegtuigen zijn, daarmee heb ik nog het grootste plezier mee gehad toen ik GTA: SA speelde.

Wat wel weer een tegenvaller van GTA:SA is, zijn de graphics. Die zijn nou niet om te zeggen: ''Góh, wat mooi''... Doordat de graphics slecht zijn, wordt de realiteit van het spel ook minder. Neem het doodgaan als een voorbeeld. Het is jammer dat pedestrians en special actors allemaal op dezelfde manier doodvallen, plat op de grond, dat haalt de plezier uit het vermoorden van mensen.

Dan gaan we nu naar GTA:IV, dé nextgen game van 2008. GTA IV is een zeer goed spel op bijna alle aspecten waarbij je een goed moet hebben. één ding is echt jammer van GTA IV: de mogelijkheden zijn zéér beperkt. In San Andreas kon je vliegen, vele minigames spelen, mods installeren en nog veel meer, maar in GTA IV kan je maar een paar dingen doen, zoals bijvoorbeeld: gewoon door de stad rijden, kijken hoe gedetailleerd alles is, je kunt wederom mensen gaan vermoorden (de graphics maken het echt leuk, ze kunnen op vele manieren doodvallen), eten en nog wel een paar dingen.

De verhaallijn van GTA: SA was goed, maar GTA IV overtreft het. De storyline is een meeslepend verhaal, alleen jammer van de missies, er zijn er zeker niet zoveel als in GTA:SA.

Ik heb beide games bekeken, en ik denk dat ik toch voor Grand theft auto: San Andreas kies. De reden? Meer mogelijkheden dan bijvoorbeeld GTA:IV of Vice City.

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

San andreas is in veel opzichten leuk. Je kan er veel meer doen als in de andere edities van GTA. Correct me if im rong, maar voor nu vind ik GTA IV toch echt het leukst. Je kan er wel niet zoveel doen, maar de versie is er wel op vooruit gegaan met graphic's en de gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

San andreas is in veel opzichten leuk. Je kan er veel meer doen als in de andere edities van GTA. Correct me if i'm wrong, maar voor nu vind ik GTA IV toch echt het leukst. Je kan er wel niet zoveel doen, maar de versie is er wel op vooruit gegaan met graphic's en de gameplay.

Wat valt er te corrigeren aan jouw mening? Wel heb ik dat zinnetje even verbetert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...